Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهارت های دفاعی آرنولد در سال ۲۰۱۹ مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های دفاعی و عملکرد کلی آرنولد بازیکن باشگاه فوتبال لیورپول انگلیس در سال ۲۰۱۹ میلادی را آماده کرده ایم.

ترنت جان الکساندر آرنولد ( زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پست دفاع راست با شماره ۶۶ در لیورپول بازی می‌کند. آرنولد فوتبال پایه‌اش را در آکادمی نوجوانان باشگاه لیورپول شروع کرد و در سن شانزده سالگی طی امضای قرارداد به صورت رسمی به عضویت باشگاه جوانان و متعاقب آن بزرگسالان درآمد.

ترنت الکساندر آرنولد نخستین بار در تیم ملی جوانان انگلستان در برابر تیم ملی کرواسی به میدان رفت که تیم ملی جوانان انگلیس با نتیجه ۳ بر ۱ تیم جوانان کرواسی را مغلوب کرد.

در ۱۵ اوت ۲۰۱۷ او نخستین گل اروپایی خود را در برابر تیم هوفنهایم در پلی-آف لیگ قهرمانان در آلمان با یک ضربه کاشته به ثمر رساند که در پایان لیورپول در این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میزبان خود گذشت. وی در فصل ۱۷–۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکن جوان باشگاه لیورپول را از آن خود کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول کلوپ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!