Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حقوقی ورزش معتقد است تعیین غرامت تعیین شده برای قرارداد ویلموتس در بازه‌ زمانی 3 ماهه اقدام هوشمندانه و درستی بوده است.

غلامرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره مباحثی که در خصوص قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال مطرح می شود، اظهار داشت: قرارداد فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس را ندیده ام اما با توجه به مباحثی که مطرح شده با این فرض که غرامت تعیین شده برای فسخ این قرارداد تنها 3 ماه باشد باید بگویم قرارداد به شکل بسیار خوب و هوشمندانه تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس حقوق فوتبال اضافه کرد: ممکن است قرارداد شروط ویژه و مسائلی داشته باشد که لازم است مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و ما از آن بی خبر باشیم اما اگر معیار را همین اطلاعات و آگاهی قرار دهیم که در قرارداد، غرامت فسخ تنها 3 ماه پیش بینی شده و عامل فسخ هم طرف مقابل بوده یا حتی اگر فدراسیون عامل فسخ باشد باز هم بر اساس قرارداد ملزم به پرداخت مبلغی بیش از این نیست اتفاق بسیار خوبی افتاده و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شده است.

رفیعی همچنین گفت: همانطور که می دانیم در گذشته و در سطح باشگاهها یا فدراسیون ها قراردادهای بسیار بدی تنظیم می شد که گاهی یک باشگاه یا فدراسیون ملزم بود تا تا پایان مدت قرارداد به طرف مقابل غرامت پرداخت کند و میلیون ها دلار خسارت وارد می شد اما اگر شکل تنظیم قرارداد به همین صورت باشد باید خدا را شکر کنیم و بگوییم این شرط غرامت 3 ماهه، بسیار هوشمندانه و به جا در قرارداد قرار گرفته و به نفع فدراسیون فوتبال، همچنین حافظ منافع کشور تلقی می شود و دامنه خسارت را به شکل قابل توجهی محدود کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال آگاهی غرامت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای منتشرشده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست ۲۰۲۴ به یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است. در سه ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته، ۹۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت ۴۱ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به ۵۴۷ میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۸۱۷ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل، ۷۰۱ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

براساس این گزارش، مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

کد خبر 6093986 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند