Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: استقلال تیم باکیفیتی است اما ما هم بدون مشکل و حاشیه‌، از هر لحاظ آماده این بازی هستیم.

سیدمحمد سیدعلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط حال حاضر ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر اوضاع و احوالمان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با نفت آبادان تمرینات منظمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کردیم و فردا هم راهی تهران می‌شویم تا آماده بازی با استقلال شویم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد در بازی روز پنجشنبه هم آبی‌های تهران بدون سرمربی وارد زمین شوند،گفت: من داخل این تیم نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد. ما کاری نداریم که استراماچونی می‌آید یا نمی‌آید یا از ایتالیا تیم را هدایت می‌کند یا خیر. ما کار خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم و برنامه خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم.

سرپرست ماشین‌سازی ادامه داد: استقلال حریف قدرتمندی است و نتایج‌ عملکرد آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان می‌دهد. آنها در حالی که حاشیه‌های داخلی زیادی دارند اما توانسته‌اند امتیازها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یکی پس از دیگری و به خوبی کسب کنند و خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صدر جدول برسانند. استقلال تیم باکیفیت و قابل احترامی است که نفرات خوبی دارد. در طرف مقابل ما هم ماشین‌سازی هستیم. بدون مشکل و حاشیه‌، از هر لحاظ آماده این بازی هستیم. تیم ما آرامش روحی و روانی خوبی دارد، ادعایی نداریم و زمانی که ادعا نباشد، تیم راحت است. کادر فنی تیم و در راس آنها رسول خطیبی تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی زیرنظر دارند و نفرات را آماده این بازی کرده‌اند.

علوی در مورد اینکه باخت به تیم صنعت نفت، روند امتیازگیری ماشین سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کرد و آیا این مسئله موجب نگرانی در آستانه بازی با استقلال نیست، گفت: در بازی با نفت آبادان می‌توانستیم با مساوی از زمین خارج شویم اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. قطعا روند خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ‌کرده‌ایم. فوتبال همین است و شما نمی‌توانید بگویید که تا آخرین لحظه چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی‌گویم که ما افت کرده‌ایم یا در اوج کامل هستیم، به دنبال حفظ روال طبیعی خودمان هستیم و بازیکنان هم تیم گوش به فرمان کادرفنی هستند. استقلال حریف قدری است. البته آمارها نشان می‌دهد که تیم ماشین‌سازی روند خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در هفته‌های اخیر در پیش گرفته است و امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابل این تیم برگزار کنیم. 

سرپرست ماشین‌سازی در مورد غایبان این تیم برای بازی با استقلال، عنوان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم. یکی دو مصدوم داشتیم که به مرز آمادگی رسیده‌اند و در تمرینات عملکرد خوبی دارند. تنها فرید بهزادی کریمی است که حضورش مقابل استقلال هنوز مشخص نشده، اما کادر پزشکی کار می‌کند و در تلاش است تا این بازیکن آماده بازی روز پنجشنبه شود.

وی در مورد اینکه بعد از بازی مقابل تراکتور صدای ضبط‌ شده‌ای از مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی پخش شد که در آن اعلام می‌کند رسول خطیبی به دنبال نیمکت قرمزهای تبریز است اما این اجازه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او نمی‌دهد، تصریح کرد: باید بگویم که رسول خطیبی آن قدر به جناب زنوزی نزدیک است که نمی‌توانم این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کنم. متاسفانه بعضی مواقع برخی افراد به دنبال حاشیه‌سازی هستند و می‌خواهند آرامش تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هم بریزند، اما آنها باید از مداخله دست بردارند و اجازه بدهند تیم‌ها در آرامش و به کار خودشان مشغول باشند. من این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلا نمی‌توانم قبول کنم. رسول خطیبی نه‌ تنها قبل و بعد از بازی با تراکتور، بلکه کلا از ابتدای فصل جاری تمرکزش روی تیم ماشین‌سازی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال ورزشی علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک بخت ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان انجام می‌شود.

نیکبخت اظهار داشت: توسعه و ارتقای سلامت در استان با اقدامات پیشگیرانه و حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف، در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است و سومین مأموریت بنیاد، ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف جامعه است.

کد خبر 6089874

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم