Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌ بهشتی پور از برگزاری پنجاه ‌وسومین دوره آزمون غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ «جواد بهشتی پور» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به فعالیت های مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) گفت: همکاری و کارشناسی در آیین ترتیل‌خوانی عمومی، ترتیل‌خوانی بانوان، ترتیل‌خوانی نوجوانان، تلاوت‌اذان‌گاهی، محافل حرم مطهر و برگزاری مسابقات مختلف از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س)، همچنین آموزش معارف قرآن و حدیث به ‌صورت حضوری و غیرحضوری در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

 

بهشتی پور افزود: این دوره ها برای رده‌های سنی هشت سال به بالا در گرایش‌های علوم و فنون قرائت، حفظ قرآن، معارف قرآنی و حدیثی و تربیت و مربیان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در همین راستا پنجاه‌ وسومین دوره از آزمون‌های آموزش غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) (جمعه ۲۹ آذر) برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام‌ بهشتی پور یادآور شد: این آزمون از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با حضور خواهران و برادران داوطلب در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۷۱۷۵۵۳۰ ۰۲۵ تماس بگیرند.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان رویداد ملی فهما استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد بهشتی پور حرم حضرت معصومه س آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد