Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با آغاز ایمن سازی زمین های بازی کودکان بر اساس استانداردهای ایمنی HSE، تمامی زمین های بازی در بوستان های این منطقه دارای شناسنامه ایمنی خواهند شد.

امتداد :شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با آغاز ایمن سازی زمین های بازی کودکان بر اساس استانداردهای ایمنی HSE، تمامی زمین های بازی در بوستان های این منطقه دارای شناسنامه ایمنی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، نصراله آبادیان با اشاره به تأکید شهردار تهران و نیز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر بهبود مستمر و ایمن سازی مکان های عمومی، از برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت فضاهای عمومی در اختیار عموم به ویژه کودکان خبر داد و افزود: با هدف رفع کامل نواقص و مواردی که منجر به بروز خطرات و حوادث احتمالی در زمین های بازی کودکان می شود؛ اداره بهداشت، ایمنی ومحیط زیستHSE-MS این منطقه با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت مشاور سازمان استاندارد اقدام کرد.

شهردار منطقه ۱۱ در خصوص شیوه انجام کار گفت: در این اقدام به منظور احصاء نواقص و موارد عدم انطباق با استانداردهای ایمنی تمامی بوستان های سطح منطقه مورد بازدید مشترک قرار می گیرند و در صورت وجود هر گونه نقصی در زمین های بازی کودکان نسبت به رفع آن ها اقدام و پس از بررسی مجدد توسط سازمان استاندارد، مجوز بهره برداری از آن ها صادر خواهد شد.

به گفته آبادیان در حال حاضر این منطقه فاز اول این طرح را که شامل بازدید و احصاء عدم انطباق ها است؛ انجام داده و در حال رفع نواقص است.

او خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات به صورت سالیانه برای تمدید مجوزها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی