Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:01:55 GMT

گواهینامه DBA چیست و چه کسانی باید آن را داشته باشند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۷۹۲۴

گواهینامه DBA چیست و چه کسانی باید آن را داشته باشند؟

از آنجایی که امروزه در تمامی صنایع و کسب و کار ها، مدیران نیازمند دانش و علم به روز می باشند، تلاش شده است موقعیت هایی را برای آن دسته از مدیرانی فراهم کنند که علاقه مند به ارتقای سطح علمی و تجربی خود می باشند.

از آنجایی که امروزه در تمامی صنایع و کسب و کار ها، مدیران نیازمند دانش و علم به روز می باشند، تلاش شده است موقعیت هایی را برای آن دسته از مدیرانی فراهم کنند که علاقه مند به ارتقای سطح علمی و تجربی خود می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این توجه ویژه به بالا بردن سطح دانش علمی مدیران، چیزی نیست جز موفقیت هرچه بیشتر. بنابراین مدیران حرفه ای می دانند برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند و بتوانند به بهترین نحو کسب و کار خود را مدیریت کنند، باید هر روزه به دنبال پیشرفت دانش خود باشند. یکی از دوره هایی که توانسته است کمک شایانی به این مدیران کند، دوره های آموزشی DBA می‌باشد. این دوره یک سطح بالاتر از دوره MBA می باشد و بالاترین سطح آموزش کاربردی مدیریت را به متقاضیان خود ارائه می هد.

واژه DBA مخفف doctorate in business administration (مدیریت عالی کسب و کار) می باشد که توانسته است به خوبی پاسخگوی مدیران رده بالا باشد. در نهایت هدف از این دوره ها بالا بردن سطح آکادمیک دانش مدیریتی و تقویت مهارت های تحقیقاتی در مدیران می باشد. زیرا متقاضیان این دوره معمولا از میان مدیرانی هستند که در حوزه کاری خود دارای تجربه مفیدی هستند و با شرکت در این دوره ها مهارت های ذهنی خود را به چالش می کشند. با گذراندن دوره DBA می توانند خود را از دیگر رقبای خ شان یک سر و گردن بالا تر ببرند و با مهارت هایی که در این دوره می آموزند، می توانند بسیاری از طرح های مدیریتی و تحقیقاتی شان را اجرایی کنند. برای مثال اگر در کسب و کار خود با مشکلی مواجه شدند، خیلی بهتر و تخصصی تر می توانند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

چطور می توانید برای اخذ گواهینامه DBA اقدام کنید؟

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، به عنوان یکی از خوش نام ترین موسسات آموزشی، افتخار برگزاری این دوره تخصصی را برای مدیران حرفه ای دارد. این موسسه با تکیه و اعتماد بر دانش و تجربه مدرسان فوق العاده و متخصص خود توانسته است، توجهات بسیاری از متقاضیان دوره های مدیریتی، خصوصا مدیریت عالی کسب و کار (DBA) را به خود جلب کند. اگر شما نیز به دنبال ارتقای دانش مدیریتی تان می باشید و به دنبال اخذ گواهینامه حرفه ای و معتبر در این زمینه هستید، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بدین منظور می توانید در ابتدا از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.

فرصت های شغلی پیش روی دارندگان مدرک DBA

اخذ گواهینامه DBA قطعا مسیر های پیشرفت و موفقیت های روز افزونی را برای شما پدیدار می کند. پس می توانید مطمئن باشید که با داشتن این مدرک دریچه ای از فرصت های شغلی متنوع به روی شما باز می شود. از آنجایی که در دوره های آموزشی DBA ، شما با مفاهیم مدیریتی متنوع و مختلفی آشنا می شوید، می توانید هر آنچه را که در این دوره می آموزید در موقعیت های مختلف و زمینه های متفاوتی به کار گیرید. پس با داشتن این مدرک در بسیاری از موضوعات، از دانش و مهارت خاصی بهره مند می شوید که می تواند باعث تقویت موقعیت کاری و تخصصی شما شود.

به طور کلی اگر بتوانید با موفقیت در این دوره شرکت کنید، در نهایت این امکان را دارید تا از تخصص و دانشی که فرا گرفته اید، در راستای ارائه مشاوره های مدیریتی استفاده کنید، با این کار میزان بهره وری کارتان و به تبع آن سود مالی تان نیز افزایش می کند و برای حل مشکلات کاری تان به میزان قابل ملاحضه ای در وقت و زمان تان صرفه جویی خواهد شد. همچنین به عنوان یک مشاوره حرفه ای در زمینه کسب و کار می توانید از توانایی تحقیقاتی خود نیز استفاده کرده و با این کار راه های پیشرفت بیشتری را برای خود، هموار کنید.

همچنین با اخذ این گواهینامه در اقتصاد رو به پیشرفت و در حال تغییر امروزی، همیشه به روز خواهید بود، به گونه ای که می توانید خیلی راحت تر مشاغل مورد علاقه تان را پیدا کنید. ضمن اینکه با فرا گرفتن دانش و علم اقتصاد، بهتر می توانید به تحلیل مفاهیم اقتصادی کسب و کار خود پرداخته و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش علم گواهینامه صنایع گواهینامه DBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس

ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد «آماده دادرس» با رقابت یک‌هزار و ۲۰۰ دانش آموز استان فارس در دو بخش دختران و پسران در دو روز متوالی به میزبانی ۴ قطب برگزار می‌شود.

سیدکاظم حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره استانی المپیاد «آماده دادرس» در شیراز گفت: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است.

وی افزود: این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری هلال احمر برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در این مسابقات، دانش‌آموزان از شهرستان‌های قطب مربوطه پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل‌بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش‌آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است، بیان کرد: تیم‌های برتر دختران و پسران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

وی گفت: طرح ملی دانش‌آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزش ـ مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به دلیل پهناور بودن استان و تسهیل شرایط حضور دانش‌آموزان در المپیاد آماده که میدانی برای رقابت سالم تیم‌های دادرس دانش‌آموزی است، محل برگزاری این المپیاد در چهار قطب شمال، جنوب، شرق و غرب در نظر گرفته شد که با تقسیم‌بندی مناطق همجوار هر قطب، دانش‌آموزان و تیم‌های برتر هر منطقه به همراه سرپرست خود در این رقابت حضور یافتند.

فاطمه قاسمی افزود: دانش‌آموزان پس از گذراندن آموزش‌های طرح ملی دادرس در طول سال تحصیلی و پس از رقابت در مرحله منطقه‌ای هم اکنون، در قطب شمال به میزبانی مرودشت، قطب جنوب به میزبانی لارستان ، قطب شرق به میزبانی استهبان و قطب غرب به میزبانی سپیدان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی  گفت: این دوره از مسابقات از اول اردیبهشت ماه شروع و تا بیستم ادامه می‌یابد و در هر قطب یک روز به حضور دختران و یک روز به پسران اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین