Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس، این نمایشگاه به منظور ارایه دستاورد‌های صنایع مخابراتی و شرکت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور شرکت مخابرات ایران و سایر شرکت‌های حوزه ICT و تجهیزات و صنایع مخابراتی امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش مجموعه مخابرات با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و حضور مبتنی بر ارائه سرویس B ۲ B- (Business-to-Business در نمایشگاه تلکام پلاس حضور یافته است.

ارائه سرویس‌های اینترنت اختصاصی، اینترانت، MPLS، VPLAS، VLAN و PTP/PTMP در نمایشگاه تلکام پلاس از دیگر برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه است.

همچنین، بر اساس رویکرد جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، شرکت مخابرات ایران با حضور در میز‌های گفتگو با سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی، صندوق‌های حامی، بخش‌های دولتی، آماده مذاکره و تعامل به منظور گسترش بازار حوزه ICT و پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان با رویکرد تحقق ارتباطی فراگیر در بخش‌های مختلف صنعت ارتباطات کشور است.

این گزارش می‌افزاید به منظور تحقق رویکرد تعاملی شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه، سرویس‌های متنوعی به مشتریان شرکت مخابرات ایران ارائه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با حضور در سالن ۳۸ B نمایشگاه بین المللی تلکام پلاس، از محصولات و سرویس‌های مختلف شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. برچسب ها: رویداد24 ، مخابرات ، اینترنت ، تلکام سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: مخابرات رویداد24 مخابرات اینترنت تلکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی