Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری با عنوان «تجمع مالباختگان «رویش نواندیشان» مقابل مرکز همکاری های ریاست جمهوری» ، صندوق توسعه همکاری های بین المللی فناورانه توضیحی به این شرح به دفتر خبرگزاری ارسال کرده است: 

مدیریت محترم خبرگزاری مهر

با سلام و احترام

آن خبرگزاری طی یک گزارش با عنوان «تجمع مالباختگان «رویش نواندیشان» مقابل مرکز همکاری های ریاست جمهوری» منتشر شده در تاریخ ۲۵ آذر ماه ۹۸ با ذکر نام این صندوق (صندوق توسعه همکرای های بین المللی فناورانه) از زبان یک شخص مجهول که به عنوان مالباخته از آن نام برده شده است، نام این صندوق را در کنار عنوان موسسه مالی و اعتباری غیر مجاز (عکس تیتر خبر) قرارداده و ادعای جذب سپرده را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در حالی است که نه تنها کلیه فعالیت های این صندوق دانش بنیان دارای مجوز قانونی بوده بلکه در چارچوب اختیارات قانونی خود صرفاً مبلغی ضمانت نامه برای شرکت رویش نواندیشان صادر کرده است که این ضمانت نامه ها در اختیار تعدادی سرمایه گذار می باشد و همه آنها در تاریخ سررسید توسط این صندوق نقد و وجه آنها تمام و کمال پرداخت شده است و در نتیجه تبدیل به مطالبات این صندوق از شرکت رویش شده است. لازم به تأکید است که دارندگان ضمانت نامه صندوق هیچ مشکلی نداشته اند و وجه خود را تمام و کمال دریافت نموده اند و مجموعه ها و افرادی دچار مشکل شده اندکه خارج از فرآیند صندوق صرفاً به تضمین شرکت رویش اعتماد کرده اند.

با عنایت به موارد فوق این صندوق خود یکی از شاکیان و طلبکاران اصلی شرکت رویش نواندیشان در پرونده قضایی مطروحه می باشد که با سررسید هر ضمانت نامه بر مطالبات صندوق افزوده می شود و علیه متهمین پرونده یعنی شرکت رویش نواندیشان و مدیران شرکت مذکور (آقایان م. د، ح. ر، ی. ر م. ر و م. ع) طرح شکایت نموده که پرونده در حال رسیدگی می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که انتشار گزارش مذکور مصداق تبلیغ برای تجمع غیرقانونی است و توسط مراجع مربوطه قابل پیگیری می باشد. حال که علیرغم تماس تلفنی با آن خبرگزاری و درخواست اصلاح خبر، این مهم انجام نشده است و با توجه به حجم بالای بازدید از خبر مذکور و خدشه دار شدن اعتبار این صندوق، خواهشمند است بلافاصله بعد از دریافت جوابیه حاضر طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات جوابیه این صندوق را عیناً منتشر فرمائید. در غیر این صورت این صندوق به ناچار از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد نمود.

مدیرعامل صندوق توسعه همکاری های بین المللی فناورانه

کد خبر 4800254

منبع: مهر

کلیدواژه: جوابیه مالباختگان صندوق سرمایه گذاری لایحه بودجه 99 بانک مرکزی ایران لایحه بودجه قیمت دلار مالیات لایحه بودجه سال 99 کل کشور طرح ملی مسکن بنزین وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه اوپک قیمت یورو قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه امروز درباره سفرش به گامبیا برای شرکت در نشست سران سازمان همکاری اسلامی و رایزنی‌اش با همتای مصری گفت که تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که بامداد امروز (شنبه)  ۱۵ اردیبهشت ماه برای شرکت در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در رأس هیأتی وارد بانجول پایتخت گامبیا شد، در این باره عنوان کرد: به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان‌ همکاری اسلامی به گامبیا در غرب قاره آفریقا سفر کردم. ‌شعار این دوره از اجلاس «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو‌ درباره توسعه پایدار» است. 

 

 

‌وی در این باره در شبکه اجتماعی اکس نوشت: در بانجول علاوه بر سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در نشست عالی، با دیگر وزرای خارجه و مقامات کشورهای اسلامی بر مباحث توسعه پایدار کشورهای اسلامی، بررسی چالش‌های جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در غزه تمرکز داریم. 

️ وزیر خارجه اضافه کرد: توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا با بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی چندجانبه از دیگر اولویت‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان