Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جلیل در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز  دو نفر در منطقه لوداب شهرستان بویراحمد دچار گاز گرفتگی شدند.

جلیل تصریح کرد: هر دو نفر توسط کد امداد منطقه به درمانگاه لوداب منتقل شدند.

جلیل با اشاره ه گاز گرفتگی یک نفر در منطقه بلکو یاسوج، اظهار داشت: فرد دچار مسمومیت توسط اورژانس به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس استان گفت: همچنین دو نفر در فلکه عدل یاسوج دچار مسمومیت با گاز co شده که به بیمارستان امام سجاد منتقل شدند.

جلیل با اشاره به فصل سرما بر رعایت موارد ایمنی و بکارگیری وسایل گرمایشی استاندارد تاکید کرد.

وی افزود: مرگ خاموش سالانه جان چندین نفر در استان را می گیرد.

کد خبر 4800338

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گازگرفتگی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از تیمار و نگهداری شش جوجه جغد انبار خبر داد و گفت: این پرنده‌ها در دامن طبیعت مارون رهاسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان‌خرد، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود یک ماه قبل بود گزارشی از یک طبیعت دوست مبنی بر اینکه شش جوجه تازه متولد شده جغد انبار در نزدیکی گاوداری در حاشیه منطقه حفاظت شده خائیز وجود دارند که به دلایل نامعلومی پدر و مادرشان دیگر به سراغ لانه نمی‌آید.

وی افزود: محیط‌بانان با گمان به اینکه ممکن است پدر و مادر این جوجه‌ها به دلیل تغذیه از کبوترهای محلی شکار شده باشند به محل مراجعه کنند، مجبور می‌شوند شش قطعه جوجه تازه متولد شده را جهت ادامه نگهداری با خود به پاسگاه محیط‌بانی بیاورند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به‌دلیل شرایط خاص جوجه‌ها، نگهداری و تیمارداری از جوجه‌ای که تازه متولد می‌شود یک کار بسیار سخت، علمی و حساس بود، گفت: باید این جوجه‌ها در شرایطی بزرگ شوند که کمترین تماس و دید را به انسان داشته باشند تا در مواقع رهاسازی با مشکل عادی‌سازی ارتباط با انسان مواجهه نشویم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس با اطلاعاتی که از رضا نیک‌فلک و گروه وی داشتیم جوجه‌ها را برای ادامه تیمارداری و نگهداری تحویل تیم وی دادیم.

جاودان‌خرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات مناسب تیمارداری تیم رضا نیک فلک هر شش جوجه پس از حدود یک ماه نگهداری در شرایط دور از انسان بزرگ شدند و دیروز شانزدهم اردیبهشت در مجاور پاسگاه محیط‌بانی سد مارون رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند.

وی ضمن تشکر از زحمات یک ماهه تیم تخصصی رضا نیک فلک، گفت: شماره تلفن ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های محیط زیستی است و مردم می‌توانند به‌صورت رایگان با این سامانه تماس و اتفاقات زیست محیطی را گزارش دهند.

به گزارش ایمنا، جغد انبار در نقاط مختلف جهان دیده می‌شود، آنها به خاطر ظاهر متمایز و رفتارشان در هنگام شکار معروف هستند، این پرنده گستردگی زیادی دارد و یکی از نژادهای اصلی جغد به حساب می‌آید، این پرنده به‌دلیل صورتی قلبی شکل بسیار زیبا در تمام مناطق جهان به جز قطب و بیابان‌ها زندگی می‌کند.

کد خبر 751025

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد