Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:41:58 GMT

محل نگه داری جاسوس اسرائیلی مانند یک هتل ۵ ستاره است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۸۴۳۹

محل نگه داری جاسوس اسرائیلی مانند یک هتل ۵ ستاره است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «معن الاسعد» وکیل اسرای آزاد شده تاکید کرد که «عامر الفاخوری» جاسوس رژیم صهیونیستی در حال حاضر در بیمارستان اوتیل دیو به سر می برد.

وی افزود: محل نگهداری الفاخوری مانند یک هتل ۵ ستاره است و هزینه های این مسأله نیز بر عهده دولت لبنان است.

الاسعد در خصوص تلاش ها برای فراری دادن الفاخوری تصریح کرد: هر صحبتی در این خصوص به معنی از بین رفتن هیبت سیستم قضایی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حرف و حدیث ها در این خصوص شایعه ای بیش نیست و سیستم قضایی لبنان تا امروز کوتاهی در این پرونده نکرده است.

الفاخوری جنایات زیادی را در حق اسرا مرتکب شده به طوریکه به قصاب الخیام معروف است. پیشتر اخباری در خصوص تلاش سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن الفاخوری به خارج کشور منتشر شده بود.

کد خبر 4800397 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران ترکیه سوریه روسیه عربستان سعودی لبنان فلسطین دونالد ترامپ انگلیس لیبی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر