Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@07:31:05 GMT

استراماچونی برای تحویل چک به بانک نرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۸۶۴۲

استراماچونی برای تحویل چک به بانک نرفت

به گزارش مهر، مهدی علی نژاد که هفته گذشته به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش منصوب شد، در رابطه با انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت: انتخابات فرآیندی دارد که باید به صورت قانونی طی شود تا افراد بدون دغدغه بتوانند در آن رقابت داشته باشند.

تایید صلاحیت ها حداقل دو هفته زمان می‌برد
وی با یادآوری نقش نهادهای نظارتی در انتخابات فدراسیون ها به لحاظ تایید صلاحیت کاندیداها، افزود: این کار حداقل به دو هفته زمان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله است که انتخابات را مشمول زمان می کند.

باید تکلیف ۶ - ۷ فدراسیون مشخص شود
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد: ۷ - ۶ فدراسیون هستند که باید تکلیف انتخابات آنها را زودتر مشخص کنیم. البته مسئولیت فدراسیون های المپیکی مشخص است. در مورد سایر فدراسیون ها هم به محض اینکه پاسخ لازم را از نهادهای نظارتی بگیریم برای برگزاری انتخاباتشان اقدام می کنیم.

چرا مسئولان وزارت ورزش به انتخابات وارد می شوند؟
علی نژاد همچنین در رابطه با ورود مسئولان وزارت ورزش به انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت: عناصر فرهیخته ای در ورزش داریم که آنها به دنبال این هستند که فدراسیون ها از ظرفیتشان استفاده کنند  نمی توانیم از این موضوع جلوگیری کنیم با این حال در معاونت خودمان تلاش می کنیم از این به بعد کمتر شاهد چنین مسائلی باشیم.

استراماچونی برای تحویل چک به بانک نرفت
علی نژاد همچنین در مورد آندره استراماچونی و مشکلاتی که در رابطه با این مربی برای باشگاه استقلال ایجاد شده است، گفت: استقلال جزو باشگاه های بزرگ است. وزارت ورزش به عنوان یک حامی به ماجرای استراماچونی و باشگاه استقلال ورود کرده است. رایزنی های لازم را در این زمینه داشتیم. روز گذشته هم چک بانکی لازم برای پرداخت مطالبات این مربی آماده شد اما او برای تحویل حاضر نشد.

از این به بعد کار با استراماچونی است
وی در این زمینه ادامه داد: این چک برای بانک های اروپایی تضمین شده است و پشتوانه پولی دارد. این مربی باید برای تحویل چک می آمد. ما کارمان را برای حل مشکلات انجام دادیم. از این به بعد کار با استراماچونی است. او باید علاقه مندی خود را به هواداری که بابت مشکلات اخیر ناراحت شد، نشان دهد. اگر غیر از این باشد موضوعیتی ندارد. با همه اینها باشگاه استقلال خود باید پاسخگو باشد و کمک کند که مشکلات حل شود. وظیفه وزارت ورزش این بود که به خواسته عمومی توجه داشته باشد، اگر غیر از این می شد این پرسش مطرح بود که چرا وزارت ورزش اقدامی نداشته است.

محمد بنا و دیگر مربیان در چارچوب خود حرکت کنند
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در خصوص با محمد بنا و اظهاراتش مبنی بر اینکه تمام توجه وزارت ورزش به فوتبال است، تاکید کرد: توجه به استقلال و مشکلاتش دلیلی بر بی توجهی به فدراسیون های المپیکی نیست. برای محمد بنا احترام قائلم اما چارچوب مربیان در همه جای دنیا مشخص است. آنها باید در این چارچوب حرکت داشته باشند.

کمک قابل توجه مالی به فدراسیون کشتی
وی افزود: با فدراسیون کشتی هم صحبت داشته ایم. امروز هم مبلغ خوبی به کشتی کمک شده است اما قرار نیست برای هر کاری که انجام می دهیم، جار بزنیم. مربی ضمن حرکت در چارچوب خود باید توجه داشته باشد که برنامه های تمرینی اش بهترین کیفیت را داشته باشد. البته که کمیته ملی المپیک هم باید حمایت لازم را داشته باشد.

افراد به کار حرفه ای خود بپردازند
علی نژاد با یادآوری فاصله زمانی هفت ماه باقی مانده تا زمان بازی های المپیک خاطرنشان کرد: نگاه ما در هفت ماه باقی مانده به همه رشته ها است. البته به رشته هایی که سهمیه گرفته اند توجه ویژه خواهیم داشت. با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی، بر برنامه فدراسیون ها نظارت خواهیم داشت و از کمک هم دریغ نمی کنیم. ضمن اینکه افراد هم به کار حرفه ای خود بپردازند.

ادامه روند تصویب پرداخت حقوق به صاحبان سهمیه المپیک
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سئوالی مبنی بر پرداخت حقوق ۵ میلیون تومانی به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند، خاطرنشان کرد: این آیین نامه تدوین شده است اما باید مصوبه ستاد عالی را بگیرد تا عملیاتی شود. به خاطر برخی موارد تصویب آیین نامه تا به امروز طول کشیده است. موضوع اینجاست که بعضا سهمیه المپیک به ورزشکار داده می شود اما در مواردی هم به نام کشور ثبت می شود. باید مشخص شود که پاداش به چه کسی باید تعلق بگیرد. در این زمینه باید تصمیم عاقلانه گرفته شود.  نحوه پرداخت و اینکه حقوق هر چندماه یک بار پرداخت شود هم دیگر موضوع قابل توجه است. یکشنبه آینده جلسه ای داریم و این موضوعات را بررسی دوباره خواهیم کرد.

وزارت ورزش فضای ورزش را المپیکی می کند
به گفته علی نژاد وزارت ورزش فضا را به گونه ای پیش خواهد برد که فضای ورزش المپیکی شود. در عین حال به مواردی مانند استراماچونی به عنوان کمک ورود می کنیم اگرچه در نهایت خود باشگاه ها باید پاسخگو باشند.

مربیان خارجی باید بدانند وارد کدام کشور می شوند

رئیس فدراسیون ووشو در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه تحریم ها روی زندگی همه افراد تاثیر گذاشته است، گفت: فوتبال هم بخشی از زندگی ما است. مربیان خارجی باید بدانند که وارد کدام کشور می شوند. آنها قطعا آدم های بی اطلاعی نیستند. ممکن است برخی تعهدات به خاطر برخی موانع انجام نشود اما باید استراماچونی صبر می کرد تا مشکلات حل شود. باید به هوادار میلیونی فوتبال احترام می گذاشت و می ایستاد و اینگونه تیم را دچار تزلزل نمی کرد.

به زودی هیات مدیره استقلال مشخص می شود
علی نژاد همچنین در مورد متعدد بودن افراد تصمیم گیرنده در باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش این موضوع را پیگیری خواهد کرد. در مورد اعضای هیات مدیره تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد. با گزینه های موردنظر صحبت شده و برنامه آنها گرفته شده است اما هنوز برای کسی حکمی صادر نشده است.

از مشکلات قضایی فتح الله زاده بی اطلاعم
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش همچنین در مورد علی فتح الله زاده و صحبت های مطرح در رابطه با مشکلات قضایی وی برای مدیرعاملی در استقلال اظهار بی اطلاعی کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی

رؤسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در دیدار با علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، ضمن تأکید بر مهیا بودن ظرفیت بسیج برای انجام فعالیت‌های ورزشی، اظهار داشت: همه مسئولان ورزشی که برای این نظام، خالصانه زحمت می‌کشند، دنبال این هدف هستند که حال عمومی جامعه بهبود پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج است، همچنین ظرفیت‌هایی که در اختیار فدراسیون همگانی چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ زیرساختی قرار دارد، می‌توان با یک همکاری و هم‌افزایی بهتر کارهای خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.

نشاطی با تأکید بر حضور گسترده آحاد بسیجی در برنامه‌های ورزشی گفت: این حضور گسترده به علت ظرفیت‌ها و نیروی انسانی است که تحت شبکه مدیریتی بسیج ایجاد و باعث اجرای برنامه‌های همگانی در سراسر کشور شده است.

وی تصریح کرد: خیلی اتفاقات بزرگی در استان‌ها توسط بسیج در عرصه ورزش رقم می‌خورد، اما آن چیزی که برای بسیج خیلی مهم است و می‌تواند تأثیرگذار باشد، برنامه‌ریزی دقیق، جامع و کامل در محلات است که سرانجام آن باعث بهبود حال افراد و سلامت جامعه می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور بهترین مسئولان تربیت بدنی بسیج در محلات در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده در بسیج، این آمادگی وجود دارد برنامه های خوبی را با حضور گسترده مردم اجرا کنیم.

نشاطی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما آحاد مردم هستند، می توان با هم افزایی و ارتباط خوب، برنامه های بهتری را برای این مردم عزیز و مومن برگزار کرد.

وی گفت: ما در کل کشور چند هزار ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی در کشور داریم که نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است. به همین دلیل برای تقویت مربیان در این عرصه و بهبود کیفیت ضروری است فدراسیون همگانی با سابقه درخشانی که دارد، در این عرصه ورود پیدا کند.

رئیس سازمان ورزش تصریح کرد: مربیان بسیجی که در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند، نیازمند دوره‌های مربیگری جهت ارتقای سطح و دانش آنها هستند که می‌توان با همکاری فدراسیون همگانی برگزار کرد. همچنین نسبت به خیلی از مأموریت‌های مشترکی که بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون همگانی است می توان تفاهم نامه ای جهت ارتقا برنامه ها منعقد کرد.

در این دیدار خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن اشاره به هدف مشترک بسیج با فدراسیون همگانی گفت: هر سازمان یا نهادی، مجموعه‌نگر هستند، یعنی بنا بر مأموریتی که دارند، اولویت ذاتی‌شان مجموعه خودشان است، اما در بسیج چنین نیست و اولویت اول در این نهاد مردم هستند.

وی افزود: بسیج در خیلی از برنامه ها و مأموریت های ورزشی از ما جلوتر است. از همه مهمتر این است که برای سلامتی و نشاط مردم این کار را انجام می دهد. پس ما یک هدف مشترک داریم و آن هم مردم است و همین امر موجب می شود که ما با هم بهتر و بیشتر همکاری و هم افزایی در این راستا داشته باشیم.

خلیلی گفت: در حوزه های رویدادی، جشنواره ای و برنامه های مختلف می توانیم همکاری داشته باشیم و همچنین در عرصه آموزش می توان دوره هایی را برای تربیت نیرو در سراسر کشور برگزار کرد که این فرصت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون همگانی در پایان با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه جزء اولین ارگان های هستند که در عرصه ورزش به کمک سازمان های ورزش از جمله فدراسیون همگانی می آیند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف فدراسیون، محلات است که مورد نظر سازمان ورزش بسیج نیز هستند تا بتوانیم با هم  جریان‌سازی کنیم تا جوانان و نوجوانان کشور را در یک فعالیت ورزش و فرهنگی دعوت کنیم و این نیازمند هم افزایی بیشتری با سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی