Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی کار هپکو گفت: حضور ما در سازمان خصوصی سازی با این هدف بود که اجرای مصوبات جلسه‌ای که در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، زودتر اتفاق بیفتد.

ابوذر جعفری، رئیس شورای اسلامی کار هپکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوذر جعفری، رئیس شورای اسلامی کار هپکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص حضور گروهی از کارگران هپکو در سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: از چند ماه قبل یک گروه مدیریتی به شرکت ما فرستادند، اما وقتی از طرف دولت حمایتی از این تیم صورت نگیرد، آنان چه کاری می‌توانند برای شرکت انجام دهند؟
جعفری حضور کارگران هپکو در سازمان خصوصی سازی را به دلیل پیگیری مصوبات جلسه هفته گذشته در دفتر معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: اول قول سفارش ساخت ۳۰۰۰ دستگاه به هپکو دادند، بعد گفتند ۱۰۰۰ دستگاه و اکنون قول ساخت ۳۶۰ دستگاه ماشین آلات را در هپکو داده اند که هنوز عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی کار هپکو تصریح کرد: باید بدانیم که تکلیف مشکلات مالی شرکت چه می‌شود؟ قرارداد‌های شرکت که سازمان خصوصی سازی و دولت قول آن را داده اند، تا منعقد شود و به درآمدزایی برسد، مسیر طولانی دارد و در این مدت تکلیف ما چیست و خصوصی سازی قرار است چه کند؟
وی با بیان اینکه شرکت هپکو در حال حاضر نه تولید دارد، نه فروش و نه نقدینگی، در این شرایط حقوق کارکنان را چطور قرار است پرداخت کنند، تأکید کرد: حضور ما در سازمان خصوصی سازی با این هدف است که اجرای مصوبات جلسه‌ای که در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، زودتر اتفاق بیفتد.
جعفری با بیان اینکه سازمان خصوصی سازی از مدیریت شرکت نباید انتظار معجزه داشته باشد، ادامه داد: هر قراردادی که در شرکت منعقد شود، برای تأمین قطعات داخلی و خارجی آن و مواد اولیه پروژه و از همه مهمتر ضمانت حسن انجام کار نیاز به منابع مالی دارد و در صورتی که این منابع مالی برای شرکت تأمین نشود، مدیران کاری نمی‌توانند انجام دهند.
وی بیان کرد: نکته این است که مدیریت هپکو دارد تلاش خود را می‌کند و حضور ما در سازمان خصوصی سازی به این دلیل است که بتوانیم با فشار به سازمان خصوصی سازی، به مدیریت شرکت کمک کنیم تا بتواند مطالبات هپکو را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هپکو اعتراضات کارگری معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات