Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:39:21 GMT

رفع آبگرفتگی معابر کرمان در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۹۰۲۱

رفع آبگرفتگی معابر کرمان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی سعیدی اظهار کرد: در اجرای عملیات آبکشی معابر منطقه چندین دستگاه پمپ‌ ثابت، پمپ‌ بنزینی، کف کش برقی و 10 دستگاه تانکر به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در راستای انتقال آب‌های سطحی در شهرک الغدیر، کانالی به طول 170 و عرض 1.80 متر در بلوار فردوس واقع در انتهای بلوار رضوان حفر شده است، گفت: جدول‌گذاری‌های انجام شده در سطح شهرک الغدیر و هوانیروز در ماه‌های اخیر، در هدایت آب‌های سطحی در این منطقه تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه دو کرمان افزود: عملیات آبکشی معابر ناشی از بارندگی در شهرک شهرداری، شهرک الغدیر (چهارراه حسینی‌پور)، چهارراه فرهنگیان (مقابل هتل پارس)، انتهای بلوار امام حسن (ع)، جاده اختیارآباد (پل راه آهن)، پل شهید رجایی، بلوار فردوس، بلوار معلم، خیابان بهمنیار، خیابان صائب تبریزی، خیابان بوستان و بین کوچه شماره 6 و 8 بهمنیار در حال انجام است.

وی تصریح کرد: انتقال آب لوپ‌های پل شهید رجایی به کانال هدایت آب‌های سطحی و نیز انتقال آب‌های سطحی چهارراه حسینی پور به فضای سبز بولوار حمزه و رفیوژ بلوار رضوان برای اصلاح خاک، از دیگر اقدامات منطقه به شمار می‌رود.

سعیدی با تاکید بر اینکه عملیات آبکشی معابر تا اطمینان از رفع آبگرفتگی تمامی معابر منطقه ادامه دارد، اظهار کرد: شهروندان که مشکل آبگرفتگی در محل کسب و سکونت خود دارند، می‌توانند با سامانه‌ی 137 شهرداری تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آبگرفتگی اعلام شده، اقدام شود.

کد خبر 4800442

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سعیدی شهرداری کرمان خدمات شهری آبگرفتگی معابر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان