Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@08:51:19 GMT

سریال «رعد و برق» افخمی به زودی کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۹۰۹۷

داود هاشمی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، درباره روند ساخت سریال «رعد و برق» گفت: لوکیشن‌های مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» در شهر‌های لرستان، اهواز، گرگان، گلستان، خرم‌آباد، پلدختر، مشخص شده  و با انتخاب بازیگران و عوامل، سریال به زودی کلید می‌خورد.

اخبار فرهنگ و هنر - وی ادامه داد: این سریال روایتی از سیل اخیر در این مناطق است و در ۲۵ قسمت، برای رمضان ۱۳۹۹ شبکه پنج سیما آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی با محوریت یک گروه جهادی به سیل نوروز ۹۸ می‌پردازد.

عوامل سریال «رعد و برق» عبارتند از:

سرپرست نویسندگان و کارگردان: بهروز افخمی، تهیه کننده: داود هاشمی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه و لباس: حسین قزل باش و سیدمحمود جعفری، چهره پرداز: زهره سیه پوش، مدیر تولید: علیرضا هاشمیان، مدیر تدارکات: احمد امیرانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی حسن پور، منشی صحنه: داود عصمتی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، دستیاران تهیه: سیدحسن جعفری، الهام رضایی، مدیر تصویربردارى هوایی و مشاور فنى پروژه: رایان جعفرى، جلوه‌های ویژه میدانی: حسین طلابیگی، مدیر مالی: میترا کرباسیان، مدیر روابط عمومی: الهام رضایی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال رعد و برق بهروز افخمی بهروز افخمی سریال ماه رمضان سریال رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟

زی‌سان: نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بهروز افخمی سکته کرده باشد. با توجه به حالت دست‌های او و فرم نشستنش روی ویلچر برخی این گمانه زنی را مطرح کرده‌اند. 

tags # بهروز افخمی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود