Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@22:29:25 GMT

مامور قلابی در دشتستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۹۵۸۶

مامور قلابی در دشتستان دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ فرهاد آراوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی براینکه شخصی به مطب یکی از پزشکان شهر برازجان مراجعه و با ارائه مدارک جعلی، خود را مأمور پلیس معرفی و ضمن بازرسی‌های مکرر قصد اخاذی از آن مطب را داشته که  اقدامات لازم جهت شناسائی و دستگیری وی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام تحقیقات لازم متهم در شهر برازجان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی یک‌رشته دستبند، یک عدد مهر اسم، یک عدد کارت شناسایی جعلی و یک دستگاه اسپیکر کشف شد.
 
وی افزود: متهم در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
 
سرهنگ آراوند به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاه‌برداری که خود را به‌عنوان مأموران ادارات دولتی  و غیره معرفی می‌کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

کد خبر 470892 برچسب‌ها استان بوشهر پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران