Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران پیش از ارائه گزارش شورای محلات با اشاره به نقش و جایگاه نهاد شورایاری ها گفت: ما دراین جلسه شورای شهر شاهد ارائه گزارش دبیر شورایاری منطقه 6 تهران هستیم و ارائه این گزارش ما را با واقعیت‌های کف خیابان مناطق آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: ما در بسیاری از موارد موضوعات و بحث‌ها را خلاصه می کنیم که همین امر باعث می‌شود خیلی‌ از حرف‌ها گفته نشود ما پس از استعماع گزارش موضوعات را در کمیسیون‌های مربوطه مطرح می‌کنیم و باید اعلام کنم ما با شهردار تهران هماهنگ کردیم که سه موضوع مهم شورایاران که گزارش می‌شود را در دستور کار و بررسی قرار دهد.

مسجد جامعی تصریح کرد: موضوعات باید در بودجه‌ریزی مناطق مورد توجه قرار بگیرد و ما انتظار داشتیم تا جلسه ارائه گزارش شهردار منطقه ۶ نیز حضور پیدا می‌کرد تا بحث دو جانبه شکل گیرد.

او تصریح کرد: بعد از این گزارش اعضای شورا و شورایاران باید دیدار‌هایی ترتیب دهند که موضوعات مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳