Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور خبر داد که نخستین قسط از اعتبار ٣٠٠ میلیون یورویی برای تکمیل خط آهن چابهار- زاهدان به مبلغ ٣٠٠ میلیارد تومان در هفته‌های آینده واریز می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «خیرالله خادمی» در چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت خط ریلی چابهار- زاهدان، گفت: بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب ٣٠٠ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل خط آهن چابهار- زاهدان اختصاص داد این پروژه فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خبر داد که از زمان اعلام اختصاص این رقم، تعداد ماشین آلات سنگین ٢٥٠ دستگاه افزایش یافته و به ٧٥٠ دستگاه رسیده و همچنین تعداد نیروی انسانی فعال در پروژه اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل ادامه داد: با وجود افزایش تجهیزات پروژه نیاز داریم تا نیروی انسانی دو برابر شده و تعداد ماشین آلات سنگین به ١٥٠٠ دستگاه افزایش یابد.

خادمی افزایش تجهیزات برای پیشرفت پروژه خط آهن چابهار- زاهدان را مشروط به واریز نخستین قسط از اعتبار ٣٠٠ میلیون یورویی دانست و گفت: با پیگیری که از بانک مرکزی داشتیم به زودی از طریق بانک عامل (بانک مسکن) مبلغ ٣٠٠ میلیارد تومان در چند هفته آینده به عنوان نخستین قسط برای تکمیل این خط آهن واریز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خط آهن چابهار زاهدان ماشین آلات سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: آموزش و پروش مسئله اول کشور ماست

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228969 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد