Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: طی بررسی‌های به وجود آمده مشخص شده که علت انتشار بوی نامطبوع گاز CO ۲، H۲S و و آمونیاک بوده و یکی از مهمترین منشاء های آن صنایع مستقر در جنوب تهران یعنی صنایع سیمان شهر ری است. تاریخ انتشار: 15:31 - 26 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۸۷۱

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، انوشیران محسن بند پی، استاندار تهران درباره نتیجعه بررسی انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: طی بررسی‌های به وجود آمده مشخص شده که علت انتشار بوی نامطبوع گاز CO ۲، H۲S و و آمونیاک بوده و یکی از مهمترین منشاء های آن صنایع مستقر در جنوب تهران یعنی صنایع سیمان شهر ری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت گاز مکلف به تامین گازاین کارخانه شده چرا که آن‌ها از سوخت مازو و کوره نزدیک به ۷۰۰ هزار لیتر در روز مصرف می‌کردند و از امروز مصرف این سوخت در کارخانه سیمان شهر ری متوقف شده و شرکت گاز تعهد کرده که سوخت گاز مایع را تامین کند.

بندپی در ادامه افزود: جایگاه دفن زباله آراد کوه هم یک متهم انتشار بو است و شهرداری مکلف شده که یک ایستگاه هواشناسی و سنجش غلظت آلاینده‌ای گازی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: آیا آقای شهردار دستور تخلیه تهران را داد؟+صوت

استاندار تهران گفت: ۴۰۰ هزار متر مربع آب‌های سطحی در جنوب تهران داریم که حالت ماندگاری دارد و تصمیم گرفته شده که این آب‌ها به دشت‌های پیرامونی که به تقویت سفره‌های آب زیر زمینی منجر می‌شود هدایت شوند.

وی در ادامه افزود: جمع بندی جلسه این شد که ظرف حداکثر ۱۰ روز اساتید دانشگاه که در زمینه مسائل محیط زیست متخصص هستند و مراکز سنجش آلودگی هوا و کارگروه ملی بررسی مناطق ۲۷ گانه منشابوی نامطبوع در تهران، هواشناسی، شهرداری با هماهنگی و نظارت استانداری کارگروهی ظرف ۱۰ روز تشکیل دهند و صنایعی که در اطراف تهران منجر به انتشار گاز هست محیط زیست اسامی آن‌ها را ارائه کند تا یک تیم دانشگاهی مامور شوند تا در مدتی نسبت به تعیین سنجش آلاینده‌های گازی  CO ۲، H۲S ناشی از فعالیت صنایع ارائه بدهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محیط زیست بوی نامطبوع استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳