Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:00:13 GMT

فارس من | دلار عامل گرانی است نه افزایش قیمت بنزین

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۷۰۵

فارس من | دلار عامل گرانی است نه افزایش قیمت بنزین

رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: افزایش قیمت بنزین ربطی به گرامی کالا ندارد؛ بلکه بالا رفتن دلار باعث شده است تا کالاها گران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مخاطبان در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «افزایش بنزین باعث افزایش قیمت‌ها نگردد» را به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی امیدوار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: کنترل افزایش قیمت دلار، در دست دولت است و باید دولت آن را کنترل کند تا اجناس در بازار گران نشوند و قیمت‌ها ثابت بمانند.

رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی افزود: در بحث خدمات، به‌تمامی اتحادیه‌های زیر نظر اصناف مانند اتحادیه خیاطان و آرایشگران دستور داده‌ایم تا نرخ خود را به‌هیچ‌وجه بالا نبردند و نرخ‌های آنان همان نرخ قبل است و به‌هیچ‌عنوان افزایش قیمت نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: زمانی که بنزین گران شد، باید در بازار ارز نیز مدیریت می‌شد تا قیمت‌هایی که به‌جای افزایش رو به کاهش بودند ادامه پیدا می‌کرد تا فشار روانی را از مردم کم می‌کرد.

امیدوار خاطرنشان کرد: اگر کارخانه‌ای برای تولیدش بخواهد مواد اولیه را تهیه کند قطعاً دلار بر روی قیمت آن مواد اولیه تأثیر دارد، پس بنزین تأثیر آن‌چنانی بر روی کالاها ندارد و این دلار است که باید ثابت نگه‌داشته شود.

وی تأکید کرد: زمانی که بنزین گران شد، دلار 11 هزار تومان بود و بعد از گرانی بنزین، روزبه قیمت دلار بالا رفت که این حاصل شد تا فکر کنند گرانی‌ها براثر بنزین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت دلار قیمت بنزین بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است