Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی موسوی آیت اللهی روز سه شنبه در جریان بازدید از کانونهای بحرانی فرسایش ریگان بیان داشت : اعتبار تخصیص یافته صرف نهالکاری ،مالچ پاشی و تله رسوبگیر در این شهرستان می شود.

وی تصریح کرد :طی دو سال گذشته مالچ پاشی در شهرستان ریگان آغاز شده که امسال با تخصیص اعتبارات در ۵۵۰هکتار در شهرستان نیز عملیاتی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد امروز در ۳۰۰هکتار کار نهالکاری در دشت عباس آباد این شهرستان آغاز شد .

موسوی بیان داشت :بخشی از اعتبارات از محل سند گرد و غبار استان تامین شده که هم اکنون در این شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت : با جلسات متعددی که در سازمان جنگلهای کشور برگزار شده  مقرر گردید اعتباراتی جهت مهار ریزگردها و گرد و غبار شهرستان ریگان اختصاص یابد .

امین باقری فرماندار ریگان در این بازدید با اشاره به اینکه گرد وغبار تاکنون در ریگان ۱۶روستا را خالی از سکنه  کرده بیان داشت:  ۱۵روستا نیز در محاصره شدید گرد وغبار قرار دارند که در صورت عدم کنترل گرد وغبار این روستاها خالی از سکنه خواهند شد .

ریگان دومین نقطه کانون بحران فرسایش بادی در کشور می باشد که تاکنون ۱۶روستا در اثر گرد وغبار خالی از سکنه و ۱۵۰روستا در محاصره گرد و غبار قرار دارند

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد  .

برچسب‌ها کرمان ریگان ایرنا مناطق آسیب‌پذیر در معرض سیل و ریزگردها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ریگان ایرنا کرمان ریگان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • شکار تمساح با دست خالی!