Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:15:12 GMT

نخستین مرکز تاکسی بی سیم دیجیتال رشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۱۱۰۸

نخستین مرکز تاکسی بی سیم دیجیتال رشت افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه با حضور معاون سازمان حمل و نقل شهرداری رشت و جمعی از مسئولان، رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت و مدیران شهری همزمان با روز حمل و نقل نخستین مرکز تاکسی بی سیم دیجیتال (ناجی) در رشت افتتاح شد.

ارائه خدمات بهتر به شهروندان در اولویت کار سازمان حمل و نقل

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت در ادامه با تأکید برلزوم افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی شهر رشت، اظهار کرد: در این زمینه نیازمند همکاری همه بخش ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا زارع با اشاره به بهره برداری از این مرکز همزمان با روز حمل و نقل، افزود: سازمان حمل و نقل شهرداری رشت تلاش می کند تا خدمات مناسبی به شهروندان در راستای رفاه حال آنها، افزایشی ایمنی سفر دورن شهری و کاهش بار ترافیکی انجام دهد.

مردم از در سفرهای درون شهری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه بیشترین معضل ترافیک شهر رشت مربوط به خودروهای تک سرنشین است، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم جهت کاهش ترافیک از سفرهای غیرضروری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حامد عبداللهی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تاثیری در کاهش ترافیک نداشته است، افزود: برای کاهش ترافیک شهری درصدد راه اندازی خطوط ویژه هستیم که مسیرهای مناسبی برای حمل و نقل آسان ایجاد شود.

وی با اشاره به افتتاح اولین تاکسی بی سیم دیجیتال در رشت، گفت: بخش های مختلف می توانند کمک حال رفع مشکلات ترافیک شهری باشند.

افزایش ضریب ایمنی و آرامش اولویت تاکسی بی سیم دیجییتال

پیمان ساجدی در مراسم با اشاره به رشد چشمگیر استفاده افراد از فضای مجازی و در آمیخته شدن تکنولوژی اینترنت با زندگی مردم، اظهار کرد: راه اندازی سایت و اپلیکیشن مربوط به تاکسی بیسیم منجر به خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران و مسافران از طریق فضای مجازی در رشت می شود.

مدیرعامل نخستین تاکسی بی سیم دیجیتال رشت به امینت بیشتر بهره گیری از این نوع تاکسی ها نیز اشاره کرد و گفت: افزایش ضریب ایمنی و آرامش اولویت تاکسی بی سیم دیجییتال رشت است.

وی با اشاره به برخی ویژگی های بهره گیری از این نوع تاکسی در رشت، ادامه داد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی امداد و نجات با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری رشت و جمعیت هلال احمر گیلان، روابط عمومی، زبان انگلیسی برای تاکسیرانان۱۸۳۴ به همراه یکی از اعضای خانواده به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گردشگران و مسافران شهر رشت از جمله خدمات پیش بینی شده در این مرکز است.

ساجدی در ادامه با اشاره به اینکه در این مرکز برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، گفت: در صورت افزایش سرویس دهی و استقبال شهروندان رشتی ظرفیت افزایش اشتغالزایی نیز وجود دارد.

کد خبر 4800263

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی رشت حامد عبداللهی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی