Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم. گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد، اینها بزرگترین نعمت های خدا برای ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، وزیر نفت در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات  محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: مهندس حجتی از نسلی است که از تمام خوشی ها و خانواده خود گذشتند تا نام ایران سربلند بماند و ما باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: امروز در اینجا برای بزرگداشت از فردی گرد آمدیم که تمام زندگی اش را در این چهل و یک سال وقف جمهوری اسلامی کرده و از هیچ تلاشی برای عظمت کشور کوتاهی نکرده است. آقای حجتی شخصی آرام و متین، استوار و صبور است که فهم و فکر عمیق و قوی داشته و همیشه بودش بیش از نمودش بوده است و هیچگاه به دنبال نمایش دادن خود نبود.

 زنگنه بیان کرد: نسلی که ایشان متعلق به آن است نسل طیبه ای است که امام (ره) شجره آن را بنا نهاد و مقام معظم رهبری هم به خوبی از آن پاسداری کرد، این نسل، نسل بسیار مهمی است، نسلی که جمعی شهید شدند و جمع کمی از آن باقی مانده اند.امروز که ما سد پر افتخار کرخه را داریم، از برکات سخت‌ کوشی و مدارای آقای حجتی است.

وزیر نفت گفت: من افتخار می کنم که در کنار چنین شهدای زنده ای کار کردم، ایشان از نسلی هستند که از تمام خوشی ها و خانواده خود گذشتند تا نام ایران سربلند بماند و ما باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم. گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد، اینها بزرگترین نعمت های خدا برای ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی خانواده مقام معظم رهبری نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک زیست شناس می‌گوید اسم خفاش‌ها بد در رفته، اما بدون خفاش‌ها نه قهوه می‌خوریم نه شکلات می‌خوریم. بدون خفاش تکیلا نخواهیم داشت.

به گزارش فرارو، جوزف کورتی، زیست شناس خفاش در دانشگاه کالیفرنایا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها نه تنها بامزه هستند، بلکه این نقش‌های شگفت انگیز را برای اکوسیستم ما انجام می‌دهند. نقش آن‌ها شامل کنترل آفات و گرده افشانی است.

دانشمندان به سی‌بی‌اس نیوز می‌گویند که ۳۰۰ گونه میوه برای پخش دانه‌های خود به خفاش‌ها وابسته اند.

این موجودات همچنین به دلیل اشتهای زیاد میلیارد‌ها دلار در زمینه تهیه آفت کش‌ها توسط کشاورزان صرفه جویی دارند.

راشل بلیکی، استادیار در دانشگاه کالیفرنیا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها می‌توانند فقط با پرواز به اطراف، اثر سرکوبی بر حشرات داشته باشند.

وی افزود: خفاش‌ها می‌توانند تا نصف وزن بدن خود را در هر شب حشرات بخورند. آن‌ها می‌توانند جوامع حشرات موجود در اینجا را تغییر دهند.

اما مانند بسیاری از حیوانات وحشی، تعداد خفاش‌ها به دلیل تغییرات آب و هوایی و همچنین جنگل‎‌زدایی رو به کاهش است. حافظان محیط زیست امیدوارند با انتشار اخباری خوبی که خفاش‌ها مسئول آن‌ها هستند، دیگران را به نجات جمعیت خفاش علاقه‌مند کنند.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد