Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ‌ «صدور احکام مدیران بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه قرآن» عنوان یکی از اخبار مهم صفحات معارفی رسانه‌ها در روز جاری است.

به گزارش ایکنا، صفحات معارفی رسانه‌ها، امروز سه‌شنبه 26 آذرماه اخبار متعددی منتشر کرده‌اند که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فارس

صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، امروز چهار خبر منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبری با عنوان « میزبانی حرم امام خمینی(ره) از جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان تهران» آمده است: مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان تهران چهارشنبه ۲۷ آذر‌ماه ۱۳۹۸ باحضور برگزیدگان دور مقدماتی در حرم مطهر امام خمینی(ره) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. در این محفل برگزیدگان دور مقدماتی با رقابت در جلسات قرآن اساتیدی چون احمد ابوالقاسمی، حسن ربیعیان، امین پویا، امیری، سید‌محسن موسوی بلده و سید محمد‌جواد موسوی درچه‌ای به مرحله استانی راه یافته‌اند، با هم رقابت می‌کنند.
مرحله استانی این جشنواره در استان فارس هم روز جمعه ۲۹ آذر‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم نورانی حضرت احمد بن موسی‌الکاظم(ع) شاه چراغ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خراسان رضوی هم روز چهارشنبه ۲۷ آذر‌ماه باحضور برگزیدگان دور مقدماتی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود. مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی تا ۳۰ آذر‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و مرحله کشوری طی روز‌های ۵ و ۶ دی‌ماه در پنج شهرستان استان تهران برگزار و نفرات برتر مرحله کشوری به جشنواره فجر تلاوت راه پیدا می‌کنند.
سه خبر دیگر این صفحه در روز جاری شامل اعطای جایزه موقوفه البرز به ۴۶۵۰ نخبه طی نیم قرن/ تجلیل از ۵۷ دانش‌آموز در دوره ۵۷، برگزاری دومین با همستان فرهنگ و تبلیغ ویژه تجلیل از خادمان اربعین+تیزر و تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۳ قرآن باصدای مصطفی اسماعیل+صوت و متن آیات هستند.

تسنیم

صفحه دین، قرآن و اندیشه خبرگزاری تسنیم، امروز تعداد 9 خبر منتشر کرده است. در خبری با عنوان «احکام مدیران بیست‌و هشتمین دوره نمایشگاه قرآن صادر شد» آمده است: روز دوشنبه 25 آذرماه در اولین نشست ستاد اجرایی بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم با معرفی مدیران این نمایشگاه، هدف از برگزاری این نشست را معرفی مدیران نمایشگاه و سیاست‌ها و اهداف آن و ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، نوآوری، کمک به رونق بیشتر تولید آثار و محصولات قرآنی، بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و گسترش حوزه اثر‌گذاری در استان‌ها و شهرستان‌ها دانست. در این نشست، حمایت از اقتصاد فرهنگ و هنر قرآنی، زمینه‌سازی برای تعامل و هم‌افزایی مراکز و فعالان عرصه قرآن و عترت در داخل و خارج از کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فقهی‌زاده در احکامی جداگانه حجت‌الاسلام علی ملّانوری را به‌عنوان مدیر حوزوی و دانشگاهی، محمدمهدی عزیز‌زاده مدیر فرهنگ و هنر قرآنی، مریم قاسم احمد مدیر کودک و نوجوان، محمود واعظی مدیر بین‌الملل، سید‌یاسر ساجدی مدیر فضای مجازی، مهدی غلامعلی، مدیر بخش عترت و حمیدرضا شیخ‌ویسی را به عنوان مدیر نهادها و مؤسسات بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم منصوب کرد.

رئیس بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچنین حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی را به سمت مشاور علمی، ابوالقاسم ایرجی را به عنوان مشاور اجرایی، محمد مولایی را مدیر حوزه ریاست و تشریفات، وحید مرسلی را مدیر دبیرخانه و امور هماهنگی، رضا بصیرت را مدیر اجرائی و پشتیبانی، رامین ویسی را مدیر حراست، صادق صاحبی را مدیر نظارت و ارزیابی، سید فخرالدین اسماعیلی را مدیر روابط‌عمومی، محمد‌تقی حق‌بین را مدیر محصولات فرهنگی و هنری و مرتضی خدمتکار را مدیر امور قراردادها و مالی تعیین کرد. فقهی‌زاده در این نشست بر بهره‌برداری از دستاوردها و تجارب دوره‌های پیشین نمایشگاه، مدیریت نظام‌مند و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن و عترت تأکید کرد.
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آبان‌ماه در احکامی اعضای شورای سیاستگذاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم را منصوب کرد که شامل حجج‌اسلام حمید محمدی، محمدرضا حشمتی، محمدعلی خسروی، محمدعلی مهدوی‌راد، عبدالهادی مسعودی، محمد مهدی معراجی و احمد مازنی بودند. احمد مسجد جامعی، محمدعلی خواجه پیری، عباس سلیمی، ابوالقاسم ایرجی، ولی یاراحمدی، محمدرضا جوادی یگانه، نجفقلی حبیبی و عبدالهادی فقهی‌زاده و خانم لادن حیدری از دیگر اعضای این شورا‌‌ بودند که از سوی صالحی معرفی شدند.
هشت خبر دیگر این صفحه در روز جاری شامل استکبارستیزی موضوع محوری بیانیه گام دوم انقلاب، ایده‌های خلاقانه طلاب و دانشجویان در رویداد "تَکانِش"، شرم کن غصه‌ اهالی را/ قصه سفره‌های خالی را + فیلم، شعرخوانی کلامی زنجانی در همایش صدای مردم  شعرخوانی انتقادی میثم مطیعی، زبان شاعرانه «صدای مردم»، اوقاف از مدل‌های موفق مردمی حمایت می‌کند/ نقش وقف و نذر در بهبود انسجام اجتماعی و شعرخوانی "محمدحسین پویانفر" در همایش صدای مردم + فیلم، هستند.

ایرنا

«آیت‌الله محقق داماد نقش برجسته‌ای در نهضت بزرگ انقلاب اسلامی داشت» عنوان تنها خبر صفحه معارف خبرگزاری ایرنا در روز جاری است.

ایسنا

چهار خبر صفحه دین و اندیشه خبرگزاری ایسنا در روز جاری شامل بهره‌مندی از ظرفیت‌های فضای مجازی در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی ـ اسلامی ضروری است، مختاری انتصاب دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تبریک گفت، آیت‌الله رشاد انتصاب آیت‌الله شهریاری را تبریک گفت و جزئیات برگزاری پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز، هستند.

مهر
دو خبر صفحه قرآن و متون دینی خبرگزاری مهر در روز جاری نیز شامل «احکام مدیران بیست‌و هشتمین دوره نمایشگاه قرآن صادر شد» و «بررسی برنامه‌های آزمون «ترنم وحی» در جلسه هیئت مدیره موسسه مهدقرآن» هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

سه خبر صفحه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان در روز جاری شامل «عهدشکنی در خانواده باعث فقر می‌شود» و «حدیث امام صادق(ع) درباره دستگیری از مردم» «تشریح جزئیات برگزاری ‌جایزه بزرگ البرز دانش‌آموزی» هستند.

ایبنا

سه خبر صفحه دین خبرگزاری کتاب ایران در روز جاری نیز شامل «عاشقانه‌های امام علی(ع) برای پروردگار»، «پوستر نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد محقق‌داماد رونمایی شد» و «نشست بررسی افکار و اندیشه‌های علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود» هستند.

میزان

دو خبر صفحه دین و اندیشه خبرگزاری میزان برای روز جاری نیز شامل «نشست بررسی و تحلیل «فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ دین در بودجه ۱۳۹۹» و «خادمان حسینی مرز میرجاوه در دومین «باهمستان فرهنگ و تبلیغ» تقدیر می‌شوند» هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اخبار معارفی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!