Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباد در مراسم راه اندازی و افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک استان که با حضور کرمی مدیرکل اموردهیاری‌های استانداری در روستای قره بابا انجام شد گفت:در ۲۵ روستای این شهرستان توسط دهیاری‌ها نیروگا‌های مقیاس کوچک با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این طرح ۲۵ نیروگاه خورشیدی در محل ساختمان دهیاری‌های شهرستان نصب می‌شوند افزود:در کل ۵۰۰ کیلووات برق تولیدی این نیروگاه‌ها خواهد بود که با قرار داد ۲۰ ساله به اداره برق فروخته می‌شود.

 موسوی حسینی احداث این نیروگاه‌های را اولین گام عملیاتی در بحث قرار گرفتن شهرستان بستان آباد جزوه ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور عنوان کرد.

کرمی مدیر کل امور دهیاری‌های استانداری نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای دهیاری‌های استان از اولویت برنامه‌های دولت است افزود:امسال برای ۹۱ طرح مصوب دهیاری‌های استان ۲۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه ۳۵ نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک در ۳۵ دهیاری در ۱۰ روز آینده در استان راه اندازی می‌شود افزود:برای اجرای هر یک از این طرح‌ها ۱۷۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اواز اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از اول سال جاری برای دهیاری‌های استان در حوزه عمرانی، فرهنگی و خدماتی و بهداشتی خبر داد و افزود:این میزان تا پایان سال جاری به ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیر کل امور روستایی استانداری از اختصاص اعتبارات شناور برای دهیاری‌های استان با نرخ ۸ درصد خبر داد و افزود:تلاش می‌شود در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌های استان، هر دهیاری که طرح اشتغالزایی قابل توجیه داشته باشد به هر میزان اعتباری که بخواهد اعتبار اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه خورشیدی نیروگاه مقیاس کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

کد خبر 6093862

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس