Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماينده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: «بيانيه گام دوم انقلاب عصاره تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی بوده كه همت‌ها، برکت‌ها و غفلت‌ها را مورد بررسی قرار داده است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اقدامات ناجا در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: «بیانیه گام دوم انقلاب  مانند آبشاری عظیم بوده که مقام معظم رهبری همه تجربیات قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را در این بیانیه گنجانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «در این بیانیه همه همت‌های امام راحل و ملت که منجر به شکل‌گیری انقلاب اسلامی‌شده و برکت‌هایی که در اختیار مردم با این پیروزی به‌دست‌آمده و نیز غفلت‌های مختلف در این مسیر پرفرازونشیب مورد بررسی قرارگرفته است.»

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: «در بیانیه گام دوم انقلاب دوگانه‌های به‌هم‌پیوسته‌ای مورد بررسی قرار گرفته که وظیفه ماست با ظرافت و فراست این دوگانه‌ها را موردبررسی قرار دهیم.»

یعقوبی عنوان کرد: «عدالت بدون مبارزه با فساد امکان‌پذیر نیست و نیروهای خدوم ناجا باید وارد میدان کار شود و با درایت بتواند فسادهای اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و ...که به‌مانند توده چرکینی است را در جامعه ریشه‌کن کنند.»

انجام عالمانه فعالیت‌ها برای رسیدن به تمدن اسلامی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز گفت: «هر یک از ما مسئولیم برای رسیدن به تمدن اسلامی در هر حوزه کاری که هستیم عالمانه گام برداریم و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از نخستین نهادهایی بوده که با همه قوا برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی در این عرصه ورود پیدا کرده است.»

علیرضا مظاهری اضافه کرد: «همیشه از نظر و پیشنهادهای ارزنده و کاربردی جامعه دانشگاهیان و نخبگان برای حل مسائل استقبال کرده‌ایم و امید است با ارتباط دوسویه با جامعه دانشگاهی مأموریت‌های این ارگان را با علم، پژوهش و تحقیق نزدیک‌تر سازیم تا شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری برای شهروندان باشیم.»

به گزارش آنا، در نشست هم‌اندیشی اقدامات ناجا خراسان شمالی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور برقراری ارتباط منظم، مداوم و سازمان‌یافته برای بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای و امکانات بالقوه و بالفعل برای حل مشکلات و توسعه امنیت پایدار و ایجاد همکاری‌های مشترک با امضای علیرضا مظاهری و رجبعلی وثوقی مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منعقد شد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آیا می شناسیدش؟
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین