Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، خیرالله خادمی درباره آخرین وضعیت دریافت مبلغی از مصوبه ۳۰۰ میلیون یورویی مقام معظم رهبری در خط آهن چابهار- زاهدان که قرار است از محل صندوق توسعه اختصاص پیدا کند، اظهار کرد: رایزنی‌ها در این باره با بانک مرکزی انجام شده است و اولین قسط آن تا چند روز آینده به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بانک مرکزی به بانک عامل که بانک مسکن است، پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدواریم این رقم تا ۱۰ روز آینده اختصاص پیدا کند، ادامه داد: از زمانی که رهبری مصوبه مذکور را صادر کردند تعداد تجهیزات در خط آهن چابهار- زاهدان از ۵۰۰ دستگاه به ۷۵۰ دستگاه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: تحول در پروژه‌های زیر ساختی باید ایجاد شود 

وی با اشاره به پیمانکاری قرارگاه خاتم در این پروژه، گفت: برای رسیدن به زمان برنامه‌ریزی این پروژه باید ۱۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات داشته باشیم تا بتوان خط یاد شده را سال ۱۴۰۰ افتتاح کرد.

گفتنی است؛ پیش از این مقام معظم رهبری دستور دادند ۳۰۰ میلون یورو از محل صندوق توسعه به خط آهن چابهار- زاهدان اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، پرداخت ارز به زائران یاد شده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند.

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳