Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:04:49 GMT

آغاز جشنواره یلدای ۹۸ در میادین میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۲۱۱۶

آغاز جشنواره یلدای ۹۸ در میادین میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه در این جشنواره، تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد محیطی شاد و مفرح در میادین میوه و تره بار با مردم در جشن یلدا مشارکت کنیم، افزود: محصولات مورد نیاز شهروندان برای برپایی مراسم شب یلدا و برخی محصولات پر مصرف دیگر به مناسبت این شب، ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد با اشاره به اینکه علاوه بر انواع میوه و محصولات فرنگی، ۴ محصول انار، هندوانه، ازگیل و خرمالو که به عنوان میوه‌های خاص شب چله شناخته می‌شوند نیز به صورت ویژه در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، اظهار کرد: همچنین عرضه انواع آجیل و تنقلات در کنار محصولات پروتئینی از جمله ماهی در این ایام با قیمت‌های به نسبت پایین‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر در میادین میوه و تره بار پیش بینی شده است.

راد با بیان اینکه برای کنترل هر چه بهتر و بیشتر کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار و افزایش رضایتمندی شهروندان در این ایام، ناظران کیفی و بازرسان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر فعالیت این مراکز نظارت دقیق‌تر خواهند داشت، تصریح کرد: توجه به امنیت غذایی شهروندان، اصل مهمی است که در سر لوحه فعالیت‌های این سازمان قرار دارد و این نظارت در مناسبت‌هایی مانند شب چله، مضاعف می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان از برگزاری پویش مردمی یلدا در میادین در سطح ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با انتشار عکس‌هایی که از خود و فرزندانشان در میادین و بازارهای میوه و تره بار به یادگار می‌گیرند در فضای مجازی، جشن یلدا را به عنوان یک خاطره به یاد ماندنی و یک رویداد فراموش نشدنی، ثبت و ضبط می‌کنند.

کد خبر 4800659

منبع: مهر

کلیدواژه: شب یلدا میدان میوه و تره بار شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه آلودگی هوا شهر تهران وزارت آموزش و پرورش هفته پژوهش محسن هاشمی پیروز حناچی نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی دستگیری سارق قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول