Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین "ایده‌آل دوربین" به مدیریت عمران قاسمی، واحد ویژه خدمات پس از فروش دوربین کانن را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده آل دوربین، نمایندگی کانن ایران بخش خدمات پس از فروش خود در تعمیرگاه مرکزی دوربین را راه‌اندازی کرد.

کمپانی کانن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های عکاسی در جهان است که انواع دوربین و لنزهای عکاسی حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای را در سراسر جهان عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگی کانن باهدف ارائه خدمات و سرویس‌های ویژه و تعمیرات تخصصی انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری و لنز برای جامعه عکاسی در ایران تأسیس شد و با توجه به مدیریت موفق این مجموعه در مدت کوتاهی به گسترده‌ترین نمایندگی دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری در ایران و خاورمیانه تبدیل شد.

روند رشد این مرکز موجب شده است تا این مرکز در مدت کوتاهی موفق به دریافت گواهی رسمی ارائه خدمات پس از فروش برای انواع دوربین و لنزهای ساخت کمپانی کانن شد.

در حال حاضر این مرکز به‌عنوان  یکی از برترین و تخصصی‌ترین مراکز نمایندگی کانن برای  انواع دوربین عکاسی DSLR؛ میرورلس  و انواع دوربین‌های فیلم‌برداری ساخت کمپانی کانن است.

همچنین تعمیرگاه مرکزی دوربین کانن در ایران؛ به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز تعمیرات دوربین عکاسی  حرفه‌ای و خانگی در سطح کشور مطرح می‌باشد.

اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی:

استفاده از فناوری پیچیده در ساخت دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری کانن موجب شده است تا برای رفع عیوب احتمالی موجود در این دوربین‌ها  ، به دانش؛ تجربه و فناوری پیشرفته و قابل‌ملاحظه‌ای نیاز داشته باشیم  
کمپانی بزرگ کانن؛ که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال درزمینهٔ تولید لنز و دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری است؛ جهت کسب این دانش، به آموزش نمایندگان رسمی خود درزمینهٔ  خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف اقدام می‌نمایند.

به همین دلیل، مدیریت مرکز نمایندگی رسمی کانن در ایران، موفق شده است تا در طول سالیان متمادی؛ انواع مختلفی از  دوره‌های آموزشی  ارائه خدمات و سرویس‌های موردنیاز برای ارائه به خریداران دوربین کانن در ایران را سپری نموده  و در این راستا  تعداد زیادی از گواهی‌های رسمی و نشان‌های استاندارد ارائه خدمات نمایندگی را دریافت نموده است.

نمایندگی کانن ایران؛ از متخصص‌ترین کارشناسان خود در بخش فروش دوربین استفاده نموده است . فروشگاه اصلی دوربین کانن؛ فهرستی از بهترین و به‌روزترین محصولات خود را در اختیار متقاضیان قرار داده و بیشترین راهنمایی‌های لازم را قبل از خرید در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

مشاوره خرید دوربین در نمایندگی کانن رایگان است

بسیاری از افرادی که برای نخستین بار نسبت به خرید دوربین اقدام می‌کنند، از ویژگی‌ها و امکانات مختلفی که در دوربین‌های مختلف وجود دارند؛ آگاهی نداشته و ازاین‌روی نسبت به انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه موجود؛ با شک و تردید بسیار زیادی روبه‌رو هستند.

نمایندگی دوربین کانن در ایران؛ از کارشناسان خبره خود در بخش فروش دوربین استفاده نموده است و این افراد با آگاهی کامل از فناوری به‌کار رفته در دوربین‌ها و همچنین با تسلط بر شاخه‌های مختلف عکاسی و تصویربرداری؛ با تشخیص سطح حرفه‌ای کاربر؛ بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌های خرید دوربین را به آن‌ها معرفی می‌کنند.

کمپانی‌های تولیدکننده دوربین به‌طور مستمر آخرین و جدیدترین محصولات خود را به بازارهای جهانی ارائه می‌دهند؛ و در این شرایط دسترسی به آخرین اطلاعات؛ در رابطه با فناوری موجود در جدیدترین محصولات ساخت کمپانی کانن نیز یکی از خدمات رایگانی است که در بخش فروش و مشاوره فروش دوربین در این نمایندگی ارائه می‌شود.

ارائه بیمه‌نامه دوربین در نمایندگی دوربین کانن

ضمانت‌نامه معتبر نمایندگی کانن، تمامی ایرادات و عیوب مرتبط با خط تولید دوربین را پوشش می‌دهد؛ اما بسیاری از ایرادات بعدی در دوربین تحت پوشش ضمانت‌نامه نمایندگی کانن قرار نمی‌گیرند.

بیمه‌نامه معتبر نمایندگی کانن؛ تمامی مشکلاتی که تحت پوشش ضمانت‌نامه کانن قرار ندارند را پوشش داده و نسبت به جبران خسارت آن اقدام می‌کند.

عیوب و ایراداتی همچون ضربه به بدنه دوربین؛ فروافتادن دوربین در آب؛ آتش گرفتن دوربین؛ ازکارافتادن دوربین در اثر شن و گردوغبار و ... خارج از موارد تحت شمول گارانتی بوده و ازاین‌روی بیمه‌نامه دوربین این موارد را تحت پوشش پرداخت خسارت خود قرار می‌دهد.

در شرایط ناپایداری قیمت‌ها که به سبب شرایط اقتصادی اتفاق می‌افتند، تهیه بیمه‌نامه برای دوربین کانن (به‌خصوص دوربین‌های حرفه‌ای) یک امر واجب و ضروری تلقی می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایده آل دوربین دوربین کانن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ