Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع اظهارداشت: این غرفه‌ها از فردا(چهارشنبه) به مدت سه روز با هدف گرامیداشت روز جهانی مهاجر، جایگاه مهاجران در ایران، اطلاع‌رسانی آمار و ارقام مهاجرت به ایران برپا می‌شود.

وی گفت: در یکی از این غرفه‌ها از ساعت ۹ تا ۲۰ به مدت سه روز نوازندگان مهاجر، موسیقی اصیل کشورشان را می‌نوازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیع افزود: در یکی دیگر از این غرفه‌ها صنایع دستی و لباس مهاجران به ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: در دو غرفه دیگر صنایع دستی و آثار خوشنویسی و نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از غرفه‌های برپا شده در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به کتاب‌هایی که در حوزه مهاجرت منتشر شده‌اند اختصاص دارد که در حاشیه نمایش این کتاب‌ها، نشست تخصصی تحلیل و بررسی آثار و تبعات مهاجرت نیز برگزار می‌شود.

رفیع بیان کرد: دیواره‌های چهار غرفه ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به تصاویری از مهاجرت و آمار این حوزه اختصاص پیدا می‌کند تا مسافران از نزدیک با آمار و ارقام مهاجران در پایتخت و ایران آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، ۱۸ دسامبر از سوی سازمان یونسکو به نام روز جهانی مهاجران نامگذاری شده است.

برچسب‌ها مهاجران شهرداری تهران تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاجران شهرداری تهران تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مهاجران شهرداری تهران تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود