Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان ، تیم های سپیدرود رشت و آینده سازان سیاهکل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با نتیجه پرگل شش بر یک حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ جوانان گیلان با قدرت ظاهر شده و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این مسابقات محسوب می شود، در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر و در نهایت با کسب یک پیروزی پرگل دیگر، همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر بازی های برگزار شده از هفته پانزدهم این رقابت ها نیز ، بازی تیم های فوتبال شاهین جوان لاهیجان و شهرداری فومن با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تیم فوتبال جوانان نصر رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم کیانمهر رشت به برتری رسید.

همچنین در دیگر دیدارهای انجام شده از هفته پانزدهم ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری ماسال و شهرداری تولمشهر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند و تیم فوتبال شهدای نویر بندرانزلی توانست با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال جوانان نیل رود جوکندان تالش را مغلوب کند.

در دیگر بازی این هفته نیز، تیم های فوتبال جوانان شهرداری رشت و بنادر و دریانوردی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته پانزدهم لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۹ امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۳۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

    

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست