Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به حضور تعدادی از بازیکنان تیم در تمرینات تیم های باشگاهی در تمرین عصر امروز تنها ١٢ بازیکن حضور داشتند.

به دلیل غیبت دروازه بان ها کادر فنی تمرین ویژه حفظ توپ همچنین بازی درون تیمی با دروازه کوچک را در نظر گرفت.

تمرینات این تیم روز چهارشنبه دنبال خواهد شد و مهدی مهدی خانی هم به جمع نفرات حاضر در اردو می پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم امید تا پنج شنبه در تهران دنبال می شود و انتظار می رود شاگردان حمید استیلی با حضور تمامی نفرات به منظور برگزاری آخرین اردوی آماده سازی راهی قطر شوند.

به گزارذش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران در حالی با این وضعیت تمرین می کند که روز گذشته تمام مسئولان ورزش ایران نظیر مسعود سلطانی وزیر ورزش، رضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و آنها قول هرگونه حمایت از این تیم داده بودند.

کد خبر 4800727

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران تمرین تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران گابریل کالدرون تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتسال فوتسال تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات