Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حمیدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امدادرسانی داوطلبانه یکی از برنامه های مهم این کمیته است، اظهار داشت: در طول فصل به ویژه نیمه دوم سال که شرایط آب و هوایی نامساعد است، کمک رسانی به خودروهای در راه مانده را انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: همه سال با شروع فصل سرد و زمستانی این کمیته با ارسال نامه کتبی خطاب به ارگان های مرتبط با امداد و نجات آمادگی خود را برای کمک به امدادرسانی در مواقع حوادث غیرمترقبه همانند بارش شدید برف اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خودروهای ۲ دیفرانسیل قابلیت عبور از مسیرهای سخت گذر دارد و تجربه امدادرسانی های مختلف داشته ایم.

حمیدی یادآور شد: حتی در مواقع بارندگی برف به نجات رانندگان گرفتار در برف می رویم؛ به ویژه در کوچه باغ ها، روستاها و جاده های فرعی که نیاز به امدادرسانی بیشتر است.

وی مرکزیت امدادرسانی این کمیته را جاده همدان - کرمانشاه جنب راهدار خانه رسول آباد شهرستان بهار عنوان کرد و گفت: این گروه جهت امداد و نجات خودروها و مردمی که احتیاج به کمک و امداد داشته باشند، آماده است.

 تعطیلی لیگ دسته یک فوتبال همدان

براساس اعلام هیات فوتبال همدان تمامی مسابقات لیگ دسته یک این استان به دلیل بارش شدید برف تعطیل شد.

هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک استان به دلیل بارش شدید برف و مساعد نبودن شرایط جوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

همچنین تمرین رشته های مینی گلف، بهکاپ و وودبال نیز تعطیل شد.

تمرین آماده سازی تیم های فوتبال رده های سنی پایه نیز به دلیل بارش ها تعطیل شد.

تیم های استانی نیز به تمرین در سالن های سرپوشیده پرداختند.

برچسب‌ها راهداری زمستانی امدادرسانی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی امدادرسانی همدان راهداری زمستانی امدادرسانی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان ‌چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادرها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست