Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، سرمربی و مدیر تیم در جلسه‌ای با یکدیگر درباره مسائل تیم به ویژه نقل و انتقالات گفتگو داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد حسن انصاری‌فرد، افشین پیروانی و گابریل کالدرون امروز، پس از اتمام ضیافت ناهاری که در یکی از رستوران‌های زعفرانیه برگزار شد، نشستی را با یکدیگر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه درباره مسائل مختلف مربوط به تیم به ویژه اقدام‌ها برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

از جمله مسائل مطرح شده، اقدام‌های باشگاه برای مذاکره و جذب بازیکنان جدید، طبق فهرست کالدرون بود. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی مشاور مدیر عامل هم در این جلسه حضور داشت و خواگین مربی تیم نیز با توجه به موارد مطرح شده در بخشی از این نشست حضور یافت.

در این جلسه درباره سه بازی پیش روی سرخپوشان هم برنامه‌ریزی و هماهنگی بین سرمربی و مدیر عامل صورت گرفت.

گفتنی است؛ جلسات بین مدیر عامل، مدیر تیم و سرمربی تیم به صورت هفتگی و در فاصله بین بازی‌ها به منظور برنامه ریزی و هماهنگی به صورت مداوم برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افشین پیروانی انصاری فرد بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد

محسن افشارچی استاندار زنجان گفت: در جلسه‌ها و پیگیری‌های پس از سفر استانی رییس جمهور به استان مسائل هشت معدن استان حل شد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته شورای عالی محیط زیست با حضور رییس جمهور نیز مسائل ۲ معدن غنی و بزرگ استان در مناطق حفاظت شده سرخ آباد و انگوران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار زنجان گفت: در این جلسه، مسائل یکی از این معادن حل شد و برای مورد دیگر نیز با مجوز اکتشاف در پهنه معدنی آن موافقت صورت گرفت.

وی اظهار کرد: حل مسائل این معادن و پهنه‌های معدنی نیازمند بررسی آن در شورای عالی محیط زیست بود.

بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست استان زنجان معادن فعال در مناطق حفاظت شده مطابق قانون می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، ولی فعالیت‌های معدنی در برخی مناطق حفاظت شده استان با چالش‌های همراه بود.

در زمان حاضر بیش از ۳۰ معدن در مناطق حفاظت شده استان وجود دارد که از این تعداد ۲۳ مورد فعال است.

مناطق 'سرخ آباد و انگوران'، سه منطقه شکار ممنوع ' فیله خاصه، خرمنه سر و خراسانلو' و یک 'پناهگاه حیات وحش انگوران' زنجان، جزو مناطق حفاظت شده و محل امنی برای حیات وحش استان زنجان است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم