Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ سرمربی تیم در پست مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن می‌خواهد و در پست‌های دیگر اعلام نیاز به جذب بازیکنی نکرده است.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه نقل و انتقالاتی امروز محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشکاه با گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه در خصوص موضوع نقل و انتقالات صحبت‌های خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم تاکید دارد که در پست مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن می‌خواهد و در پست‌های دیگر اعلام نیاز به جذب بازیکنی نکرده است. همچنین امروز گزینه‌هایی هم مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و در خصوص آنها صحبت شد.

وی ادامه داد: بالغ بر 10 بازیکن در این مدت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند و رزومه آنها مطالعه شد. آقای کالدرون هم نام 4 بازیکن را به باشگاه اعلام کرده و قرار است بررسی‌هایی روی این نام‌ها انجام شود. آقای کالدرون به صراحت گفته که در 2 پست مورد اشاره نیاز به بازیکن دارد. همچنین در خصوص بازیکنان ایرانی و خارجی هم در جلسه صحبت شد. در ادامه خواکین دستیار آقای کالدرون هم به این جلسه اضافه شد و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی مطرح کرد. آقای کالدرون در خصوص جذب بازیکن جلسات خوبی هم آقای باقری و خواکین داشته است و نظرات آنها را پرسیده است. سرمربی تیم معتقد است که فعلا همه تمرکزش روی 3 بازی باقیمانده است و از این 3 بازی به عنوان 3 فینال نام برده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای کالدرون اعلام کرد که بعد از بازی با نساجی لیست مازاد مد نظرش را اعلام خواهد کرد. امیدوارم هواداران پرسپولیس همانند همیشه صبور بوده و به شایعات توجهی نکنند. من برخی اوقات مجبور هستم که شایعات را تکذیب کنم و شاید این موضوع به مذاق برخی‌ها خوش نیاید اما برای جلوگیری از پخش شدن شایعات باید این کار را انجام دهم. اگر این شایعات تکذیب نشود در بین افکار عمومی باقی می‌ماند. در چند وقت اخیر نام‌هایی مثل صادق محرمی، کریم انصاری‌فرد، دانیال اسماعیلی‌فر و ... در فضای مجازی مطرح شده اما این بازیکنان یا در لیست باشگاه و آقای کالدرون نیستند یا قرارداد دارند و یا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارند. این در حالی است که آقای کالدرون فقط در پست مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن خواسته است. 

قدوسی افزود: یکی از شایعات دیگر این بود که وزارت ورزش و جوانان جذب بازیکن خارجی را برای پرسپولیس ممنوع کرده که این شایعه از بیخ و بن تکذیب می‌شود چرا که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. در خصوص جذب بازیکن باید این را بگویم که باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نهایتا 3 بازیکن جذب خواهد کرد. آقای کالدرون روی جذب 2 یا 3 بازیکن برای پست‌های اشاره شده تاکید دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس ورزشی حسین قدوسی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی