Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی گفت: امروز در بیست و هشتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور در ارومیه، بانوان همدانی خوش درخشیدند.

محسن آقاپور رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو بزرگسالان در گروه بانوان در ارومیه اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 32 تیم از امروز در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در روز نخست این رقابت‌ها در وزن منهای 48 کیلوگرم، شیوا جهانگیری از همدان مدال طلا را بر گردن آویخت و نیکی کریمی نقره‌ای شد و سیده راضیه حسینی از فارس و سمیه اسماعیل‌پور به طور مشترک سوم شوند.

رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی گفت: در وزن منفی 52 کیلوگرم نیز لیلا سیاوشی از همدان اول شد، فاطمه پورفریدونی مدال نقره گرفت و سارا اسماعیل‌نژاد از آذربایجان‌شرقی و فاطمه فراتی از سمنان به صورت مشترک گردن‌آویز مدال برنز شدند.

وی افزود: همچنین در وزن منفی 63 کیلوگرم محدثه سبحانیان از خراسان رضوی طلایی شد، الهام بهرامی به مدال نقره رسید و رقیه محمودآبادی از خراسان رضوی و مهتاب نکیسا از توابع تهران به صورت مشترک سوم شدند.

آقاپور بیان کرد: در روز نخست این رقابت‌ها، در وزن منفی 57 کیلوگرم نیز سایان چگینی از لرستان قهرمان شد، رقیه خدابنده از همدان دوم و نرجس سیرجانی از خراسان رضوی و سحر اسدی از کرمان به طور مشترک سوم شدند.

وی اظهار کرد: همدان، لرستان و خراسان رضوی طلایی‌های روز نخست رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه بودند.

انتهای پیام/61024/ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ارومیه آذربایجان غربی بانوان آقاپور فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟