Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@00:55:05 GMT

سرقت میلیونی از منازل با پوشش پرستاری از کودک

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۳۶۰۹

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته بیست و پنجم آذرماه مرد جوانی به کلانتری ۱۶۰ خزانه مراجعه و اظهارکرد که هفته گذشته من و همسرم تصمیم گرفتیم برای نگهداری کودک‌مان پرستار بگیریم و با مراجعه به سایت آگهی‌های اینترنتی، خانمی را انتخاب و پس از تماس با وی و توافق بر سر دستمزد از وی دعوت کردیم امروز به منزل ما مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: شاکی ادامه داد که صبح امروز خانم پرستار به منزل‌ما مراجعه و پس از تحویل دادن کودک‌مان به وی، من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم. پس از خرید به منزل‌مان مراجعه و مشاهده کردیم کودک‌مان در منزل تنهاست و پرستار با سرقت اموالی از قبیل وجوه نقد، طلا، زعفران در مجموع به ارزش ۴۷۰ میلیون ریال از محل گریخته است.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر متهم را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن هویت وی را به نام «منصوره» شناسایی و به‌دنبال آن محل کار جدیدش را شناسایی کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه با تلاش مامور خانم کلانتری ۱۶۰ خزانه، متهم در مخفیگاهش با دستور قضائی دستگیر شد، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل مال‌باخته به ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی سایر مال‌باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار دارد، گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه پلیسی، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرقت سارق سرقت میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.

ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو