Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده عصر سه شنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل با بیان اینکه ارتقای اثرگذاری تبلیغ دینی با وحدت حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی ممکن می‌شود، عنوان کرد: امر تبلیغ دینی اگر بخواهد با آیه شریفه «یبلغون رسالات الله ...» منطبق باشد، باید با همپوشانی و همفکری فعالان فرهنگی صورت گرفته و تجمیع نظرات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث تبلیغ به صورت جدی و علمی و با شناخت اقتضائات موجود باید در ابعاد مختلف و با شناخت صحیح از جامعه اعم از مباحث قرآنی و فرهنگی، حوزه‌های علمیه با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه جدای از هم نبوده و همواره در کنار هم برای دستیابی به اهداف فرهنگی، ترویجی و تبلیغی ممکن و در سنگری واحد در تلاش هستند.

جعفرزاده با بیان اینکه حرکت به سوی یک هدف واحد در تمام امور می تواند کارساز باشد، افزود: تعامل مناسب و تلاش مضاعف با مشارکت دستگاه‌های مرتبط می‌تواند در دستیابی به اهداف مورد نظر کمک حال باشد.

به گفته وی تشکیل اتاق فکر برای انجام مناسب فعالیت‌های فرهنگی استان از دیگر ضرورت‌های مهم موجود در این بخش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: وجود کارشناسان و مدیران تصمیم ساز حوزه‌های علمیه در این قبیل از اتاق‌های فکر و بیان ملزومات فرهنگی و دینی مناطق مختلف استان با استفاده از نظرات روحانیون آن مناطق، می تواند راهکار موثری باشد.

کد خبر 4800793

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم