Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که حریف پاری سن ژرمن در این مرحله بوروسیا دورتموند آلمان خواهد بود. اما تاریخ برگشت دیدار دو تیم در این مرحله باعث شده برخی رسانه‌ها نام نیمار را مطرح کرده و نکته‌ای جنجالی درباره او مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برگشت دو تیم پاری سن ژرمن و دورتموند در مرحله یک‌هشتم امسال در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰ بوده و این تیم فرانسوی در ورزشگاه خانگی‌اش در پاریس باید میزبان دورتموند باشد. تاریخ ۱۱ مارس اما برای نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تاریخی جنجالی است. علت این است که نیمار در پنج سال اخیر در این تاریخ همیشه یا مصدوم یا محروم بوده و هر ساله در این تاریخ موفق شده تیمش را ترک کرده و در جشن تولد خواهرش شرکت کند.

به همین علت است که برخی رسانه‌ها نیمار را متهم کرده‌اند که در برخی از این موارد عمدا دست به کاری زده که برای این تاریخ محروم شده و بتواند با ترک اردوی تیمش خود را به جشن تولد خواهرش برساند.

روندی که این رسانه‌ها برای این ماجرای نیمار و جشن تولد خواهرش مطرح می‌کنند از سال ۲۰۱۵ آغاز شده زمانی که او در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۵ محروم بود و توانست در جشن تولد خواهرش که در برزیل برگزار می‌شد شرکت کند. از قضا نیمار سال بعد هم در ۱۱ مارس ۲۰۱۶ محروم بود و توانست خودش را به جشن تولد خواهرش برساند.

یک سال بعد یعنی در ۱۱ مارس ۲۰۱۷ نیمار مصدوم بود و توانست با خیال راحت به برزیل سفر کند و جالب اینجا است که سال بعد هم او دقیقا در همین تاریخ به بهانه مصدومیت راهی برزیل شد و در مراسم جشن تولد خواهرش شرکت داشت. در سال جاری میلادی هم نیمار در اوایل ماه مارس مصدوم شده و توانست برای روز ۱۱ مارس خود را به جشن مورد علاقه‌اش برساند و تولد خواهرش را از نزدیک تبریک بگوید.

این روند جالب باعث شده حالا برخی رسانه‌ها توجه خود را به تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰ معطوف کنند که امسال از قضا با یک بازی مهم و حیاتی برای پاری سن ژرمن مصادف شده است: دیدار برگشت با بوروسیا دورتموند در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا. باید دید آیا حق واقعا با این رسانه‌ها است و نیمار امسال هم به دلیل محرومیت یا مصدومیت در این تاریخ در برزیل حضور خواهد داشت یا او امسال با ماندن در پاریس و بازی مقابل دورتموند خط بطلانی بر این ادعاها خواهد کشید و ثابت خواهد کرد که در پنج سال اخیر واقعا دست تصادف باعث شده که او بتواند هر سال در روز تولد خواهرش خود را به او برساند.

نبرد غول‌ها در یک هشتم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا | استانبول میزبان فینال شد کد خبر 471004

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت