Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، چندی پیش، شهرام همایون، مدیر یک شبکه سلطنت طلب، که در سال، چندین تور مسافرتی به مصر برگزار می‌کند، ضمن توهین به مقدسات اسلام، خواهان تعطیل شدن نماز و حج و عدم پول خرج کردن در سرزمین اعراب شده بود!

 

ماموستا یاور مرادی از ائمه جمعه اهل سنت اردبیل در پاسخ به توهین های این سلطنت طلب گفت: «آقای شهرام همایون اگر یک مقدار مطالعه و دقت داشته باشد و اگر به اندازه یک بچه ابتدائی شعور داشته باشد، متوجه می شود که اسلام چقدر به انسانیت خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


در ادامه بیان داشت: «در آن زمان، شاه به مردم ظلم کرد و مردم هم انقلاب کردند. در ماجرای کاپیتولاسیون سگ آمریکایی شرف داشت به یک آدم ایرانی. این موارد را باید جوانان بدانند.»


ماموستا مرادی در پایان گفت: «این شهرام همایون کی هست که از قرآن حرف می زند؛ خداوند خودش از قرآن محافظت می‌کند. در مورد حج باید بگویم که حج قبل از اسلام بوده و در زمان شاه هم مردم به حج می رفتند.»

 

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حج شهرام همایون اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در ۲۰ استان متأثر از سیلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آب‌گرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت تا ساعت ٠٥: ٠٠ پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ٢٠ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند، ۳۴ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۷ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۷۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۴۸ تیم عملیاتی شامل ۵۱۸ نفر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ٢٢ دستگاه چادر، ٥٧٥ تخته پتو، ٣٣٥ تخته موکت، ١٣٦٤ کیلوگرم نایلون، ٢٠٩ بسته غذایی، ٢٨٠ قوطی کنسرو، ١٠٠ قرص نان و ٤٢ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

کد خبر 6096240

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • دانشمندان ساعت اتمی جدید بسیار دقیق و مقاوم ساختند
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در ۲۰ استان متأثر از سیلاب
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم