Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امورجوانان وزارت ورزش وجوانان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان فارس درساخت خانه های جوان با استاندارد کامل و بدون داشتن مشکلات حقوقی درکشور پیشرو می باشد و به واقع رتبه اول کشور را دراین زمینه کسب کرده است.

محمد مهدی تندگویان در دیدار با اعضاء مجمع جوانان استان فارس اظهارداشت: ابتکار و و ایده حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ساخت خانه های جوان استان بسیار ارزشمند است به گونه ای که مکان های ساخته شده توسط ایشان از همه استان های دیگر بیشتر است ، معارض ندارد و دچار هیچگونه مشکل حقوقی نیز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در ادامه ضمن ابراز تاسف از آتش سوزی اتفاق افتاده درخانه جوان شهر شیراز بیان کرد: خانه جوان محل فعالیت جوانان است و درهمین راستا لازم است استاندار، شهردار، نمایندگان مجلسبه یاری اداره کل ورزش و جوانان فارس آیند تا هرچ سریعتر این مکان آماده خدمات رسانی به جوانان شود. معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: به منظور ادامه داشتن فعالیت ها و کارگاههای رایگان سازمان های مردم نهاد تا زمان  آماده شدن خانه جوان لازم است تا  امکانات سایر ارگان های دولتی در اختیار سمن ها قرار گیرد.  تندگویان  ضمن تبریک به منتخبین دومین مجمع ملی جوانان فارس بیان کرد: مجمع جوانان قبلی در دوره ای کار کردند که توجه مناسبی به جوانان وجود نداشت اما  در شرایط فعلی مسئولان کشورشناخت معینی از این حوزه دارند و شما باید در ساختار مشخص مطالبگری کنید تا استانداری و همه نهادها باور کنند که شما پرقدرت از مواضع جوانان استان فارس دفاع می کنید . وی تاکید کرد: برای موفیقت مجمع ملی جوانان، باید اعضا مجمع ملی خودشان را باور کنند و به صورت جدی از مسئولان مطالبات به حق جوانان را  پیگیری کنند. معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه شما جوانان با پیگیری های انجام شده دروزارت ورزش و جوانان اکنون یک ساختار ملی دارید که دولت و مجلس باید از آن تبعید کنند، عنوان کرد:هیچ فردی و هیچ ارگانی نمی تواند این ساختار را تعطیل کندو برهمین اساس به شخصه  از اعضا مجمع ملی توقع دارم خودشان جایگاه خود را دریابند. تندگویان درادامه تصریح کرد: برای حل مشکل شناسه ملی سازمان های مردم نهاد جوانان ، در وزارتخانه فعالیت های لازم را انجام داده ایم و مکاتبات لازم با وزارت کشور انجام شده است. وی افزود: درخصوص حل مشکل سربازی سازمانهای مردم نهاد جوانان، خوشبختانه طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری امریه جوانان فعال سمن‌ها در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم این امر صورت گیرد و جوانان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.  معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن استقبال از فعالیت کارگروه مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد جوانان استان فارس ، ابراز داشت: من ایده هایم را ازشما جوانان دریافت میکنم و به طور حتم با طرحی که شما امروز بیان کردید مکاتبه های با ستاد مدیریت بحران کشور انجام میدهم تا مجوز لازم برای فعالیت های شما گرفته شود. تندگویان خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد مناسب شما در مدیریت سیلاب شیراز ، همه وزارتخانه ها متوجه شده اند که وزارت ورزش و جوانان در حوزه امداد و نجات فعالیت دارد و جوانان با تمام قوا آماده خدمت رسانی هستند. وی  همچنین به سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مدیریت بحران پیشنهاد داد در آسیب ها اجتماعی که هنوز دستگاههای دولتی ورود نداشته اند حتما ورود پیدا کنید تادر زمان حوادث  بتوانیم دراین زمینه موفق تر باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد مدیرکل ورزش و جوانان مشکلات ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در فارس

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی و فعالیت سامانه بارشی در استان از فردا ۱۲ اردیبهشت، اظهار کرد: این سامانه موجب بارش باران گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق تگرگ می‌شود. 

او با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواخر وقت روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در استان پابرجاست، افزود: این سامانه فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مناطقی از استان به ویژه نیمه جنوبی و نواحی غربی در شهرستان‌های مهر، لامرد، لار، گراش، اوز، قیروکارزین، خنج، جهرم، فسا، استهبان، نی ریز، فیروزآباد، فراشبند، نورآباد ممسنی، رستم و کازرون را فرا می‌گیرد.

حقیقت ادامه داد: این سامانه بارشی در روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت برای همه مناطق استان بویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی، مرکزی و شیراز پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت نیمه غربی و مناطق مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 او گفت: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع، سفر‌های برون شهری، لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها احتیاط و از فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع پرهیز شود.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین