Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:19:49 GMT

کشف کیک و کلوچه آلوده در تالش

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۴۴۷۷

کشف کیک و کلوچه آلوده در تالش

دکتر حسین نعمتی روز سه شنبه در این رابطه افزود : مباحث مطرح شده درباره بستری شدن مصرف کنندگان کیک و کلوچه در شهرستان تالش، شایعه و نادرست است .

وی اظهار کرد : قرص های یافت شده در کیک ها و کلوچه های این شهرستان از نوع هیوسین، ضدبارداری و استامینوفن بوده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از خرید کیک، کلوچه، بیسکویت و شیرینی جات بسته بندی شده خودداری کنند، تا با پیدا شدن منشا این آلودگی ها، نگرانی خانواده ها مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئولان وزارت بهداشت، تاکنون سندی دال بر تولید یا توزیع وسیع و گسترده کیک و کلوچه آلوده  وجود نداشته و بیشتر به نظر می رسد برنامه ای برای حاشیه سازی صنعت غذایی کشورمان و بازارهای صادراتی آن است.

محمد حسین عزیزی مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی وزارت بهداشت و درمان در این باره اعلام کرد: جاسازی قرص و کپسول در برخی کیک های برند ایرانی، به صورت عمدی و پس از مرحله کارخانه انجام شده و احتمالا اقدامی برای تشویش اذهان عمومی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها قرص ضدبارداری مواد غذایی بهداشت و درمان تغذیه سالم تالش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرص ضدبارداری مواد غذایی بهداشت و درمان تغذیه سالم تالش قرص ضدبارداری مواد غذایی بهداشت و درمان تغذیه سالم تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است