Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام مریدی مدیرعامل آبفا اهواز در جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان که امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، گفت: در زمان بارندگی، بیش‌تر ایستگاه‌های پمپاژ‌ه فعال بودند، اما زمانی که حجم بارندگی به بیش از ۱۰ میلیمتر افزایش یافت دیگر این ایستگاه‌ها جوابگوی این حجم آب نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث آبگرفتگی در بیش‌تر نقاط شهر شد.

او اظهار داشت: در حال حاضر حجم آب در برخی نقاط کاهش پیدا کرده است. با این وجود، تعدادی از پمپ‌ها به دلیل آبگرفتگی خاموش شده‌اند که تعمیر آن‌ها در حال انجام است.

مریدی ادامه داد: ایستگاه‌های پمپاژ ما به ویژه در مناطق کمپلو و سه‌راه خرمشهر مشغول دفع آب هستند و سطح آب در این نقاط پایین رفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: بحران ما در زمینه خروجی آب در برخی از ایستگاه‌ها است، زیرا دیگر خطوط انتقال آب جواب نمی‌دهند. اگر بخواهیم پمپ اضافه کنیم خط جوابگو نیست. در منطقه گلستان هم خطوط جوابگو نیستند.

مدیرعامل آبفا اهواز اذعان داشت: روز گذشته در منطقه قلعه چنعان اگر هر سه پمپ را روشن می‌کردیم برق جواب نمی‌داد که پیگیر هستیم ژنراتور این ایستگاه را فعال‌تر کنیم تا خروجی آب در مناطق باهنر و سپیدار و بهارستان افزایش پیدا کند. در این زمینه، هر چند ظرفیت خروجی آب در ایستگاه پمپاژ وجود دارد، اما برق پاسخگو نیست.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب تخلیه آب آبگرفتگی معابر ایستگاه پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۱۷۶ میلیمتر بارندگی در بیدروبه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، امشب با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: مجموع بارش سامانه تا ساعت ۱۸:۳۰ جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) در بیدروبه ۱۷۶، شهر دزفول ۱۷۵.۱، حسینیه  ۱۷۰.۹، ماهور برنجی ۱۶۴، سالند ۱۴۷، صفی آباد دزفول  ۱۲۹.۹، گتوند ۱۲۶.۳، سرخه ۱۱۷ و شوش ۱۰۳.۴ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در ایستگاه باران‌سنج ماهشهر نیز ۷۴، لالی  ۶۰.۴، ام دبس ۵۷.۵، فرودگاه اهواز ۵۳، یزد نو ۵۰.۴، کرخه ۵۰، شهرداری منطقه ۱ اهواز ۴۹.۶، ایذه ۴۳.۸، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۳.۳، شوشتر ۴۰.۸ و ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز نیز ۴۰.۱ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مجموع بارش در شادگان نیز ۳۲.۷، بستان ۳۱.۴، فرهنگ شهر اهواز ۳۰.۲، مسجد سلیمان ۳۰.۹، دزپارت ۲۸.۶، هندیجان ۲۸.۴، سوسنگرد ۲۱، رامهرمز ۱۴.۵، امیدیه ۱۴.۴ و آبادان ۶.۶ میلیمتر بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله