Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن حدود دو ماه پیش نسخه جدیدی از مجموعه Call of Duty را روانه بازار کرد که طبق پیش‌ینی‌های انجام شده توانست با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شود و تقریبا تمامی گیمرهایی که این مجموعه را قبلا اجرا کرده بودند، نسخه جدید این مجموعه را نیز خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عنوان برخلاف سایر نسخه‌های مجموعه Call of Duty کاملا آنلاین طراحی شده است و گیمرها حتی برای اجرای بخش داستانی آن نیز احتیاج به اتصال به اینترنت خواهند داشت.

اما به تازگی آماری از فروش عناوین رایانه‌ای در انگلستان منتشر شده است که براساس آمار منتشر شده دو عنوان Call of Duty: Modern Warfare و Star Wars Jedi: Fallen Order در صدر این جدول قرار گرفته‌اند. ظاهرا تفاوت این دو عنوان در فروش در انگلستان صرفا به ۳۰۰۰ نسخه محدود شده است و رقابت این دو عنوان تازه وارد بسیار به یکدیگر نزدیک است. در هفته‌ جاری میزان فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، حدود ۳۰ درصد افزایش و آمار فروش Call of Duty: Modern Warfare حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است که شاید علت آن وجود داشتن بخش آفلاین در این عنوان باشد.

جایگاه سوم پرفروش‌ترین عنوان کشور انگلستان به بازی FIFA 20 تعلق گرفته است که موضوع جالبی نیست چرا که این عنوان هرساله جزو پنج بازی پرفروش جهان است و طرفداران خاص خود را دارد. جایگاه چهارم پرفروش‌های انگلستان نیز به بازی Mario Kart 8 Deluxe تعلق گرفته است؛ در پنجمین جایگاه نیز عنوان  Luigi’s Mansion 3 قرار دارد که می‌توان گفت بزرگ‌ترین عنوان عرضه شده در سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ است.

بیشتر بخوانید: استقبال چشمگیر کاربران از نرم افزار Disney+

در ادامه فهرست ۱۰ عنوان پرفروش در کشور انگلستان را مشاهده کنید:

Call of Duty: Modern Warfare Star Wars Jedi: Fallen Order FIFA 20 Mario Kart 8 Deluxe Luigi’s Mansion 3 Pokemon Sword Just Dance 2020 Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games Tekken 7 Project Cars 2

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای پرفروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد برمی‌گردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خود را باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس از آن بازی سرخ‌ها در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت متوالی برابر استقلال، پیکان، گل‌گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را در اختیار داشته باشند و از این حیث از استقلال تهران پیشی بگیرند.

نکته جالب توجه اینکه ۳ تا از ۶ کلین شیت متوالی پرسپولیس با حضور امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها رقم خورده و در دو بازی برابر پیکان و استقلال زوج مستحکم گولسیانی-کنعانی به دلیل محرومیت و مصدومیت این مدافعان شکل نگرفت.

شاگردان اوسمار که طولانی‌ترین روند کلین شیت در لیگ از ابتدای فصل را به ثبت رسانده‌اند امیدوارند با ادامه این روند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و البته برای این هدف باید منتظر لغزش استقلال باشند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد