Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش دهنو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروزسه شنبه ۲۶ آذرماه، ۱۰ خودرو به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ یا نقص فنی در محور اندیکا - شهرکرد متوقف شده بودند که با تلاش نیرو‌های راهداری، سرنشینان این خودرو‌ها نجات یافتند.

او اظهار کرد: خودرو‌های مذکور با تلاش تیم‌های راهداری رهاسازی شده و به سمت مقصد هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهنو بیان داشت: برف روبی کامل این محور به وسیله ۶ تیم راهداری در حوزه خوزستان انجام شده و رانندگی با زنجیر چرخ در این محور جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا ادامه داد: ۶ تیم راهداری تا پایان فصل سرما و بارندگی در پایگاه راهداری تاراز مستقر هستند و شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

جاده اندیکا - شهرکرد یکی از جاده‌های میانبر استان خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری است که بخش‌هایی از آن کوهستانی، برفگیر و فاقد پوشش شبکه تلفن همراه است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نجات خودروها جاده برفی حمل و نقل امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت

ایسنا/کرمان رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بم گفت: زن بمی که چهار روز بین دو دیوار گرفتار شده بود، توسط آتش نشانانان نجات پیدا کرد.

محسن حدادیان در گفت و گو با ایسنا از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه