Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیلسون از ۵ سال پیش تا به حال هنوز از پرسپولیسی‌ها طلبکار است. طلب او بیش از ۲۰ هزار دلار نمی‌شود، اما همین مبلغ را هم پرسپولیسی‌ها پرداخت نمی‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیلسون در فصل دوازدهم و به درخواست مانوئل ژوزه به پرسپولیس آمد. دروازه‌بان برزیلی که سه فصل بسیار خوب در پرسپولیس داشت، اما به شکل عجیبی از جمع سرخپوشان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از ژوزه با یحیی گل‌محمدی، علی دایی و حمید درخشان همکاری داشت و در نهایت در لیست مازاد حمید درخشان قرار گرفت. درخشان از مدیران باشگاه خواست نیلسون را از لیست کنار گذاشته و مسعود همامی را به پرسپولیس بیاورند تا با زوج سوشا مکانی و همامی، فصل را ادامه بدهند. این اتفاق به ضرر سرخپوشان شد زیرا آن‌ها امنیت خط دروازه را از دست دادند و در نهایت همامی از باشگاه بابت فقط یک بازی ۸۰۰ میلیون تومان گرفت و سوشا هم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.
با این حال نیلسون از ۵ سال پیش تا به حال هنوز از پرسپولیسی‌ها طلبکار است. طلب او بیش از ۲۰ هزار دلار نمی‌شود، اما همین مبلغ را هم پرسپولیسی‌ها پرداخت نمی‌کنند. این در حالی است که برخی می‌گویند بیشتر از ۷۰ هزار دلار به باشگاه تخفیف داده و حالا در انتظار دریافت ۲۰ هزار دلار باقی مانده است و اگر این اتفاق رخ ندهد، با شکایت دوباره به فیفا، درخواست ۹۰ هزار دلار کامل به علاوه غرامت دیرکرد پرداخت پول می‌کند.
با نیلسون که حالا دیگر وارد دنیای مربیگری شده، در این مورد به صحبت پرداختیم. او در پاسخ به سؤال ما گفت:

«همیشه این موضوع را گفته‌ام که علاقه خاصی به پرسپولیس داشته و دارم و می‌خواهم روزی برای ادامه مربیگری به این تیم بیایم، اما رفتار بدی با من شد، رفتاری که اصلاً انتظارش را نداشتم. آن‌ها به من دروغ گفتند با اینکه من صداقت کافی را نشان دادم.»

نیلسون اضافه کرد:

«وقتی پرسپولیس درگیر حضور در یک تورنمنت بین‌المللی (لیگ قهرمانان آسیا) بود، مدیران باشگاه از من تخفیف خواستند تا فوراً به صورت نقدی تسویه کرده و شکایتم را خنثی کنند. من همان زمان، تخفیف بسیار خوبی به آن‌ها دادم به این خیال که نقداً تسویه حساب کنم، اما بعد از تخفیف، هیچ پولی به حسابم واریز نشد و حالا ۲۰ هزار دلار طلبکار هستم. وکیلم با مدیران باشگاه صحبت کرد و آن‌ها خواستار آن شدند تا من رقم بسیار کمی بگیرم و دیگر شکایتم را پیگیری نکنم، اما من تمام پولم را می‌خواهم و تا قبل از ژانویه (اواسط دی‌ماه) اگر به پولم نرسم، شکایتم را دوباره بدون تخفیف دنبال می‌کنم. دیگر حاضر نیستم حتی یک یورو به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم. اگر آن اتفاق رخ بدهد و به سمت شکایت بروم، همه پولم به علاوه غرامت دیرکرد را طلب می‌کنم.»

او در نهایت گفت:

«من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و آمار می‌گوید دروازه‌بان خوبی برای این تیم بودم. حالا هم چیزی غیر از حقم نمی‌خواهم. انتظارم این است که با احترام بیشتری با من رفتار شود. امیدوارم آنها، شرایط مرا درک کنند و پولم را بدهند. من هم قول می‌دهم دیگر شکایتی از باشگاه نداشته باشم، اما اگر غیر از این باشد، مجبور می‌شوم تصمیم دیگری بگیرم.»

منبع: خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مانوئل ژوزه پرسپولیس نیلسون پرسپولیس علی دایی مانوئل ژوزه نیلسون یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

به نقل از تسنیم هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901898

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!