Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم جافری روز سه شنبه در اولین همایش روز حمل و نقل در سالن شهرداری مرکزی بروجرد اظهار داشت: رانندگان سفیران ارتباط مستقیم با مردم هستند که روزانه با آنها سروکار دارند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل ۳۵۰۰ سال قدمت دارد، تصریح کرد: رانندگان در تامین هزینه های جاری زندگی با مشکل مواجه هستند اما انتظار می رود در حین خدمت با سعه صدر مشکلات را پشت سر گذاشته و با مردم برخوردی در شأن از خود نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بروجرد ادامه داد: باید تلاش کنیم در همه زمینه ها شهر هوشمند را پیاده کنیم و اولین اقدام در این راستا الکترونیکی کردن پرداخت کرایه ها است که از نظر بهداشت و صرفه جویی در وقت مثمر ثمر واقع می شود.

جافری خاطرنشان کرد: اولین اقدام برای رسیدن به شهر هوشمند الکترونیکی کردن پرداخت کرایه در سطح ناوگان شهری بروجرد است که امروز محقق شد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این همایش گفت: اولین موضوع قابل اهمیت در کشور مساله حمل و نقل است و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند بدانند کار آنها برای مملکت مهم است.

وی تصریح کرد: وجود ناوگان حمل و نقل عمومی در انجام برخی مراسم ها مانند پیاده روی اربعین حسینی و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و اگر حمل و نقل عمومی نبود این مهم انجام نمی شد.

فرماندار بروجرد با اشاره به افزایش نرخ بنزین و اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: در شرایط بحرانی همه باید در ایجاد آرامش سهیم باشیم و بدانیم با تخریب اموال عمومی و حمل و نقل تنها مردم خود متضرر خواهند شد.

رحیمی ادامه داد: یکسری افراد از سوی دشمن قصد داشتند شرایط را در داخل ایران بحرانی کنند و از آب گل آلود به اهداف خود دست پیدا کنند.

کد خبر 4800884

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بروجرد بروجرد حمل و نقل بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری، خلاف قانون است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انجمن تجارت الکترونیک تهران در این بیانیه با اشاره به اینکه مدتی پیش سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی های اینترنتی کرده که با واکنش تعدادی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام همراه شد، گفته که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری تصمیمی خلاف قانون است و آثار زیان باری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

بر اساس این بیاینه تاکسی های اینترنتی زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری در سراسر کشور را تأمین می کنند و هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه های این بخش، آثار تورمی برای مردم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، سرویس های حمل و نقل اشتراکی از بخش های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می آیند و ایجاد هزینه های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ ها، بدنه اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف تر می سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران همچنین از وزیر اقتصاد خواسته تا با توجه به مشکلات این طرح، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد