Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی طی اواخر امشب سامانه بارشی ناپایدار از استان خارج می‌شود و از فردا استان در دامنه امواج پایدار قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: بر همین اساس امروز نیز در برخی نقاط به ویژه مناطق شمالی و شرقی طی ساعاتی احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید یا تند باد لحظه‌ای و بارش نقطه‌ای تگرگ و بارش برف در ارتفاعات را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری اظهار داشت: از چهارشنبه تا جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با مه یا مه رقیق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه از فردا صبح انتظار وقوع مه غلیظ صبحگاهی در اهواز وجود دارد، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۲۰.۲ گرم‌ترین و دهدز با ۳.۴ درجه سرد‌ترین شهر‌های استان بوده است.

او با اشاره به بارندگی‌ها در شهر‌های استان تصریح کرد: شوش ٢٥.٣، سرخه ٣٧.٥، سدشاوور ٢٤، هفت تپه ٢٣.٦، شهرک بهرام ٢٧ بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران بارش برف آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی