Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یزد، یک واحد متخلف تولید کننده فرآورده های حجیم شده ذرت و پفک هندی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو استان یزد و با همکاری نیروی انتظامی پلمب شد.

این واحد تولید کننده بدون اخذ مجوزهای قانونی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اقدام به تولید فرآورده های حجیم شده ذرت و پفک هندی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ حدود یک و نیم تن از محصولات این واحد توقیف شد.

کد خبر 4800917

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد پلمب واحد صنفی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین یاسوج مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه هفته پژوهش بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین