Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بهروز ندایی سه‌شنبه شب افزود: ۲۲نفر از داوطلبان نیز در مدت بررسی صلاحیت در هیات‌های اجرایی از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر تمامی ۳۶ داوطلب انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند،

به گفته وی، در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین ۹۱ داوطلب تایید و ۲ نفر ردصلاحیت، در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله سوار ۴۶ نفر تایید صلاحیت و ۱۱ نفر رد صلاحیت ، در گرمی ۱۳ نفر تایید صلاحیت و یک نفر رد صلاحیت و در مشگین شهر ۱۷ نفر تایید صلاحیت و ۲ داوطلب رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات مجلس تایید صلاحیت حوزه استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، مهدی سلیمانی در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، عنوان کرد: استان اصفهان مجموعاً دارای ۱۶ حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف ۱۴ حوزه انتخابیه با ۱۸ منتخب مشخص شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نامزدهای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان حائز نصاب ۲۰ درصد کل آراء نشدند، انتخابات در این دو حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه انتخابات مرحله دوم در این دو حوزه با حضور نامزدهایی که دارای بالاترین آراء در مرحله اول شدند صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی خواهد بود. سلیمانی متذکر شد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از ساعت صفر روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه با مجموع ۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است که ۶۸ شعبه در حوزه انتخابیه سمیرم و ۱۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه لنجان قرار دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باتوجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات توسط صداوسیمای مرکز اصفهان صورت گرفته برنامه ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی کاندیداها پیش‌بینی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای تهیه شده که هر کدام از این برنامه‌ها در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اصفهان در دو مرتبه در ایام قانونی تبلیغات انتخابات پخش خواهد شد.

سلیمانی تأکید کرد: این نکته حائز اهمیت است که در این مرحله از انتخابات تنها کسانی که در مرحله نخست انتخابات در این دو حوزه شرکت کردند و کسانی که در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه کشور در مرحله قبلی رأی ندادند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

سلیمانی افزود: در دستگاه‌های احراز هویتی که در هر شعبه موجود است اطلاعات افراد مجاز به رأی قرار دارد و با ارائه اصل یکی از مدارک پنجگانه که عبارتند از: کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت واجدین شرایطی که سن آنان در روز برگزاری انتخابات ۱۸ سال تمام و بیشتر است امکان شرکت در انتخابات را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با حضور مردم این دو حوزه انتخابیه شاهد برگزاری انتخابات پرشور همراه با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت گسترده باشیم.

کد خبر 750145

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی