Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه آبگرفتگی در مناطق مختلف شهر مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد بود، افزود: با تلاش بیش از ۵۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری بیش از ۲۷۰ خدمت برای ساکنین مختلف شهر همراه با لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های اصلی عبور آب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفرپور با بیان اینکه قبل از شروع بارندگی ستاد بحران شهرداری تشکیل جلسه داد، گفت: بیش از یک هزار کیسه شن آماده در درب منازل و یا محله‌های مورد مسیر سیل در جهت ایمن سازی قرار داده شد.

او از رفع آبگرفتگی در بیش از ۱۰ نقطه از فسا در بازار، میدان، ولی عصر، سه راهی بیمارستان قدیم، مصلی، بلوار امام زاده حسن، میدان تربار و بلوار کاظم آباد نیز خبر داد و گفت: با اقدامات لازم شهرداری توانستیم در خصوص رفع آبگرفتگی معابر اقدامات خوبی انجام دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری فسا از بکار گیری ۱۵ دستگاه کامیون سبک و سنگین در سه شیفت به صورت شبانه روزی در جهت امداد رسانی به مردم شامل تخلیه آب منازل و معابر هم خبر داد و افزود: متاسفانه دو واحد مسکونی دچار فرونشست شده بودند که با هماهنگی و همکاری هلال احمر فسا ساکنین این دو واحد به مکانی امن انتقال داده شدند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری فسا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد از آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی و مضرات مصرف بی‌رویه در جامعه و همچنین شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»؛ اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اقدام به آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های نایلونی با کیسه‌های پارچه‌ای در سطح شهرستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت نان و مصرف بالای روزانه توسط آحاد مردم، این اداره ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها را در اولویت قرار داده و طی هماهنگی با فرماندار و تشکیل جلسات متعدد با شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات مرتبط در هفته زمین پاک اقدام به آغاز توزیع ۳۰۰۰ کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها در مرحله اول کرده است.

رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد اضافه کرد: همچنین طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد.

بلکی‌وند بیان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است و به‌تدریج نایلون و پلاستیک حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد